تلگرام پرمیوم ! آموزش خرید تیک آبی تلگرام

62
0
خرید تیک آبی تلگرام

احساس خاص و مشهور بودن یکی از حس‌های بسیار عجیبی است که اکثر کاربران فضای مجازی دوست دارند تجربه کنند. این که افراد زیادی ما را دنبال کنند و به ما توجه نشان بدهند واقعا عالی است اما باید در نظر داشته باشیم که آنقدر هم بدست آوردن مخاطبان وفادار کار ساده‌ای نیست چرا که در دنیای پر هرج و مرج سوشال مدیا، کسب اعتماد کاربران بسیار سخت است.

یکی از راه‌های خاص بنظر آمدن و کسب اعتبار از صفحات مجازی، داشتن تیک آبی است که در پلتفرم‌های آنلاین مثل اینستاگرام، تیک تاک و حتی تلگرام دیده‌ایم. در این مقاله به بررسی نکات مربوط به تیک آبی تلگرام و هزینه‌ی خرید آن می‌پردازیم.

چرا تیک آبی تلگرام؟

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی، افراد و برندهای مختلفی در پلتفرم‌های آنلاین مشغول فعالیت هستند. در این میان، تیک آبی توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کرده اما برای خیلی از افراد سوال شده که چطور ممکن است که حتی کاربران عادی تلگرام می‌توانند تیک آبی داشته باشند؟

قبل از هر چیز به این موضوع رسیدگی کنیم که گرفتن تیک آبی در پلتفرم‌های مختلف نیازمند شرایط ویژه‌ای است. تیک آبی برای اولین بار فقط مختص به سلبریتی‌ها بود مثل ورزشکاران، بازیگران، هنرمندان، سیاست مداران و افرادی که در سوشال مدیا فعالیت‌های خاصی دارند.

فعالیت‌هایی مثل تولید محتوا، یوتیوبری، استریمر گیمینگ و امثال این که محتواهای یونیک از افراد یا کسب و کار آن‌ها منتشر می‌شد و پس از بررسی‌های لازم به وسیله‌ی الگوریتم‌ها و ربات‌ها، به آن‌ها تیک آبی تعلق می‌گرفت. اما گرفتن تیک آبی دیگر مثل سابق سخت نیست و شامل چند شروط بسیار مهم است.

شروط گرفتن تیک آبی تلگرام

برای دریافت تیک آبی تلگرام باید تمامی مراحل زیر را گام به گام اجرا کنید:

1.      شناخته شده هستید

شرط اول برای دریافت تیک آبی تلگرام این است که شما فردی شناخته شده هستید. حال شاید با خود بپرسید که از کجا بدانیم که شناخته شده هستیم؟

در این شرایط باید حداقل در دو اپلیکیشن از موارد زیر تیک آبی داشته باشید:

  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • تیک تاک
  • توییتر
  • فیسبوک
  • وی کی
  • اسنپ چت

اگر در 2 مورد از اپلیکیشن‌های فوق تیک آبی داشته باشید، به این معنا است که شما یک کاربر نسبتا شناخته شده هستید و می‌توانید از طریق ربات‌های تلگرام اقدام به درخواست تیک آبی کنید. کافی است لینک اکانت‌هایی که تیک آبی دارید را کپی کرده و در ربات تلگرام ( با آیدی @verifybot  ) وارد کرده و پس از بررسی‌های لازم در صورت داشتن صلاحیت تیک آبی تلگرام دریافت کنید.

البته اگر که تنها فقط در یکی از اپلیکیشن‌های آنلاین تیک آبی داشته باشید، باید اقدام به درست کردن یک صفحه‌ی ویکی پدیا کرده و پس از وارد کردن هر دو لینک در ربات‌های تلگرام، بین 3 الی 7 روز کاری جواب خود را خواهید گرفت.

2.      کاربر عادی هستید

بسیاری از کاربران عادی به دلیل داشتن کسب و کار آنلاین به منظور افزایش فروش خود، مجبور به کسب تیک آبی تلگرام هستند چرا که جلب اعتماد کاربران بسیار سخت شده و همچنین کلاهبرداری‌های زیادی صورت گرفته است. به منظور جذب مخاطب و افزایش اعتبار خود، شما نیاز دارید تا تیک آبی تلگرام را دریافت کنید و این کار با استفاده از تلگرام پریمیوم امکان پذیر است.

تلگرام پریمیوم

تلگرام پریمیوم یک سرویس اشتراک دهنده از طرف پیام رسان تلگرام است که به شما مزیت‌ها و امکانات مختلفی جهت راحت‌تر شدن استفاده شما از فضای تلگرام را می‌دهد. برای داشتن سرویس تلگرام پریمیوم باید آن را به صورت آنلاین و از طریق پرداخت دلاری، اقدام به خریداری آن کنید.

مزیت‌های استفاده از تلگرام پریمیوم شامل:

  • افزایش اعتبار و اعتماد
  • سرعت بالای لودینگ پیام‌ها، فیلم و عکس
  • حذف تبلیغات
  • قابلیت تبدیل ویس به چت
  • فرستادن فایل‌های با حجم بالا تا سقف 4 گیگ
  • برخورداری از پک استیکرهای مخصوص مثل تیک آبی تلگرام

شما می‌توانید با پرداخت 4 الی 5 دلار به صورت ماهیانه، 6 ماهه یا 12 ماهه اشتراک تلگرام پریمیوم را تهیه کنید.

نحوه‌ی فعالسازی تیک آبی تلگرام

ابتدا باید اکانت خود را از تلگرام تبدیل به تلگرام پریمیوم کنید. مراحل تبدیل اکانت به تلگرام پریمیوم شامل:

1.      دانلود تلگرام پریمیوم

برای سیستم عامل اندروید از طریق گوگل پلی و برای سیستم عامل IOS از اپ استور اقدام به دانلود تلگرام پریمیوم کرده و آن را نصب و پرداخت آنلاین را انجام دهید.

2.      تغییر آی پی

تغییر آی پی یا به اصطلاح ترانسفر کردن شماره‌ی تماس از طریق پنل پروفایل خود، بر روی شماره تماس کلیک کرده و Change Number را انتخاب کنید. ترانسفر آی پی ایران به یک کشور خارجی را انجام داده و پس از دریافت پیامک آن را تایید کنید. همچنین می‌توانید دوباره آن را به آی پی ایران بازگردانید.

3.      فعالسازی تیک آبی

بعد از تبدیل کردن اکانت خود به تلگرام پریمیوم، در قسمت پنل ایموجی گزینه‌ی + را انتخاب کرده و با زدن Add to Sticker، می‌توانید از کلی ایموجی متحرک و جدید استفاده کنید که یکی از آن‌ها، تیک آبی تلگرام است که با انتخاب آن، بر روی پروفایل شما نمایان می‌شود.

تیک آبی تلگرام را از کجا باید تهیه کرد؟

خرید تیک آبی تلگرام
خرید تیک آبی تلگرام

با افزایش محدودیت‌های فیلترینگ و تحریم‌های وارده بر استفاده و خریداری نرم افزارهای خارجی، بسیاری فروشگاه‌ها و سایت‌ها توانایی انجام پرداخت دلاری و ارائه‌ی خدمات به شما را ندارند اما این وسط، تعدادی از فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند.

یکی از این فروشگاه‌های بسیار معتبر و مطمئن که می‌توانید روی آن حساب باز کنید، فروشگاه مجازیته است. فروشگاه مجازیته یکی از فروشگاه‌های بسیار معتبری است که برای دریافت محصولات و خدمات با پرداخت دلاری، می‌توانید به آن‌ها اعتماد کرده و نهایت استفاده را ببرید.

آیا تمامی اکانت‌ها می‌توانند تیک آبی تلگرام خریداری کنند؟

از مدت‌ها قبل زمزمه‌های زیادی مبنی بر این در جریان بود که مخاطبان عادی نمی‌توانند تیک آبی دریافت کنند و تیک آبی فقط مخصوص افراد خاص است. ولی در حال حاضر، خرید تیک آبی تلگرام برای تمامی اکانت‌ها امکان پذیر است.

سخن آخر

فروشگاه مجازیته بزرگ‌ترین مرجع محصولات مجازی و جذاب است که می‌توانید با قیمت‌های مناسب، محصولات مختلف و مطابق با نیازهای خود را خریداری کرده و استفاده کنید. در خصوص با پرداخت‌های دلاری می‌توانید به بستری که فروشگاه مجازیته برای شما به وجود آورده، اعتماد کامل داشته باشید.

4.9/5 - (10 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس