رسما تایید شد که آنر 80 Pro دارای دوربین 160 مگاپیکسلی است

91
0
آنر 80 Pro

Honor میزبان رویدادی در چین به تاریخ 23 نوامبر است تا از تلفن هوشمند تاشو Magic Vs و سری Honor 80 رونمایی کند که انتظار می‌رود از چهار مدل Vanilla، SE، Pro و Pro+ تشکیل شود. شایعه شده است که Honor 80 Pro+ دارای دوربین 160 مگاپیکسلی در پشت است. تا کنون هیچ تاییدی در مورد آن از سوی Honor دریافت نکرده بودیم، اما برند چینی امروز اعلام کرد که Horor 80 Pro دارای دوربین 160 مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین مطلب نقد و بررسی آنر 70 را هم بخوانید.

Honor این خبر را از طریق یک پست در Weibo اعلام کرد، همچنین دارای پوستری است که آنر 80 Pro را با تنظیمات دوربین دوگانه در وسط نشان می‌دهد. هیچ اطلاع رسمی از Honor در مورد دوربین های جلوی مدل Pro وجود ندارد، اما شایعات حاکی از آن است که Honor 80 Pro+ دارای یک دوربین دوگانه است که ترکیبی از دو واحد 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

ترجمه متن چینی در پایین پوستر می‌گوید که دوربین گوشی هوشمند “تا 160 مگاپیکسل را پشتیبانی می‌کند و تجربه کلی 160 مگاپیکسلی است. برای فعال کردن آن به حالت “High Pixel” وارد شوید.” ممکن است کسی بگوید این جمله به این معنی است که Honor از سنسوری با وضوح پایین تر برای گرفتن عکس های 160 مگاپیکسلی با ترفندهای نرم افزاری استفاده می‌کند، اما اگر اینطور بود، ما هیچ دلیلی برای خرید آن نمی‌بینیم.

Honor هنوز به صراحت عرضه Honor 80 Pro+ را تأیید نکرده است، اما از آنجایی که در پست Weibo از کلمه “سری” برای تبلیغ دوربین 160 مگاپیکسلی استفاده شده است، اساساً تأییدی است که بیش از یک تلفن هوشمند معمولی در سری Honor 80 وجود خواهد داشت.

Honor قبلا تأیید کرده بود که سری Honor 80 دارای SoC Snapdragon 782G خواهد بود. آنر 80 Pro از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت می‌گیرد. همه گوشی های هوشمند موجود در این مجموعه از MagicOS استفاده می‌کنند.

می‌توانید انتظار داشته باشید که اطلاعات بیشتری در مورد سری Honor 80 در آستانه رونمایی رسمی در 23 نوامبر بشنوید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس