رندرهای ناتینگ فون ۲

36
0
رندرهای ناتینگ فون ۲

یکی از تفاوت‌های مهم ناتینگ فون (۲) با نسل قبلی این گوشی احتمالاً استفاده از طراحی لبه‌گرد به‌جای طراحی جعبه‌ای‌شکل خواهد بود. در این پست به بررسی رندرهای ناتینگ فون ۲ می پردازیم.

رندرهای ناتینگ فون ۲

ناتینگ خود را برای معرفی دومین نسل گوشی هوشمندش آماده می‌کند. این شرکت برخی جزئیات Nothing Phone (2) را فاش کرده است و اوایل امروز نیز اعلام شد گوشی مذکور در هند ساخته خواهد شد تا نیازهای خاص این بازار را برآورده سازد. اکنون افشاگر نام‌آشنا، OnLeaks، اولین رندرهای ناتینگ فون (۲) را به‌اشتراک گذاشته است.

رندرهای ناتینگ فون (۲) براساس تصاویر نمونه‌ی آزمایشی واقعی این گوشی طراحی شده‌اند. دوربین این دستگاه در بریدگی پانچ‌هول گوشه‌ی سمت‌چپ بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت و از بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای بهره خواهد برد.

یکی از تغییرات مهم Nothing Phone (2) کنارگذاشتن طراحی جعبه‌ای نسخه‌ی قبلی است. طبق رندرهای فاش‌شده، لبه‌های دستگاه کمی گرد شده است و بدنه‌ای باریک‌تر دارد و بدین‌ترتیب، در دست گرفتن آن آسان‌تر خواهد شد.

بدنه‌ی پشتی این گوشی که یکی از ویژگی‌های مهم‌ ناتینگ فون (۱) نیز بود، همچنان شفاف خواهد بود و نوارهای نوری متعددی در اطراف دوربین و سیم‌پیچ شارژ تعبیه خواهد شد.
ناتینگ فون (۲) از فلش LED دوگانه بهره خواهد برد و لبه‌ی سمت‌ راست آن میزبان دکمه‌ی پاور خواهد بود. درگاه USB C و حفره‌های بلندگو نیز در لبه‌ی پایین گوشی تعبیه خواهند شد.

پیش‌از‌این تأیید شده بود که Nothing Phone (2) به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. ناگفته نماند که این دستگاه از فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و فرمت RAW HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس