رندر شیائومی ۱۴ پرو منتشر شد

73
0
رندر شیائومی ۱۴ پرو

شیائومی قصد دارد تغییرات درخورتوجهی در پرچم‌دار آینده‌ی خود، یعنی شیائومی ۱۴ پرو، اعمال کند. رندر شیائومی ۱۴ پرو نشان می‌دهد چهار طرف نمایشگر آن خمیده خواهد بود و از حاشیه‌های بسیار باریکی نیز بهره خواهد برد. همچنین، انتظار داریم ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر این محصول از هر چهار طرف تقریباً یکسان باشد.

رندر شیائومی ۱۴ پرو

قلب تپنده‌ی شیائومی ۱۴ پرو به‌احتمال زیاد تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود. Digital Chat Station نیز تأیید کرده است که این پرچم‌دار به سیستم-روی-چیپ SM8650 مجهز خواهد شد.

Snapdragon 8 Gen 3 با فرایند ۴ نانومتری TSMC تولید شده و عملکرد آن درمقایسه‌با نسل قبلی بهبود درخورتوجهی یافته است. این تراشه به هسته‌ی بزرگ Cortex X4 با فرکانس ۳٫۷۲ گیگاهرتز و هسته‌های Cortex A715 و Cortext A515 و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 750 مجهز خواهد شد.

امتیاز Snapdragon 8 Gen 3 در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ ۶ به‌ترتیب به ۲,۵۶۳ و ۷,۲۵۶ رسیده است که از بهبود ۳۰ درصدی درمقایسه‌با Snapdragon 8 Gen 2 حکایت می‌کند و حتی از تراشه‌ی A16 اپل با امتیاز چندهسته‌ای ۶,۲۷۵ بهتر است.
طبق شایعات، شیائومی ۱۴ پرو احتمالاً به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد و از شارژ سریع ۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد؛ البته در برخی گزارش‌ها اشاره شده است که این گوشی پرچم‌دار به شارژ ۹۰ یا ۱۲۰ وات مجهز خواهد شد.

شیائومی ۱۴ پرو با ماژول‌های دوربین ارتقایافته عرضه خواهد شد و از دوربین‌هایی با لنز WLG بهره خواهد برد. علاوه‌براین، شیائومی قصد دارد پرچم‌دار بعدی خود را در دو نسخه عرضه کند که یکی از آن‌ها نمایشگر تخت و دیگری نمایشگر خمیده خواهد داشت. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند در نوامبر ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس