مشخصات و تصاویر گوشی شیائومی Mix 5 منتشر شد

65
0
مشخصات و تصاویر گوشی شیائومی Mix 5

مشخصات و تصاویر گوشی شیائومی Mix 5 فاش شده است که طراحی و برخی مشخصات فنی این دستگاه را نشان می‌دهد.
انتشار شایعات مرتبط با گوشی هوشمند شیائومی Mix 5 در سال گذشته تقریباً به‌طور کامل متوقف شد. اکنون بار دیگر شاهد فاش شدن برخی مشخصات این محصول هستیم. ابتدا قرار بود میکس ۵ در سال ۲۰۲۲ عرضه شود اما به‌دلایل نامعلومی این اتفاق رخ نداد. اکنون گزارش‌های جدید به احتمال معرفی گوشی موردبحث در سال ۲۰۲۳ اشاره دارند و امید طرفداران برند چینی را بار دیگر زنده کرده‌اند.

مشخصات و تصاویر گوشی شیائومی Mix 5

افشاگر نام‌آشنای خبرهای فناوری، Digital Chat Station در حساب ویبو خود تصویری از مدل واقعی شیائومی Mix 5 به‌اشتراک گذاشته است. به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، دوربین سلفی این دستگاه زیر نمایشگر است و ظاهر کلی آن شباهت بسیار زیادی به گوشی گیمینگ Red Magic 8 Pro دارد. به‌عنوان مثال محل قرارگیری خطوط آنتن در قاب این دو دستگاه بسیار شبیه یکدیگر است.

مشخصات و تصاویر گوشی شیائومی Mix 5
مشخصات و تصاویر گوشی شیائومی Mix 5

براساس تصویر فاش‌شده از شیائومی Mix 5 در دنیای واقعی، این محصول با مشخصات سخت‌افزاری درخورتوجه عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی از نمایشگر بزرگ ۶٫۷۳ اینچی AMOLED با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل بهره ببرد. قلپ تپنده‌ی میکس ۵ شیائومی، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود و حداکثر به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی میکس ۵ می‌توان به باتری ۴۸۲۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد که گفته می‌شود با هربار شارژ تا یک روز استفاده را دوام خواهد آورد. طبق تصویر فاش‌شده، این دستگاه به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را با رابط‌کاربری MIUI 14 اجرا خواهد کرد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس