رنگ بندی گوشی پیکسل 7a

29
0
رنگ بندی گوشی پیکسل 7a

درحالی‌که انتظار داریم گوگل ماه آینده به‌طور رسمی از نسل بعدی گوشی هوشمند میان‌رده‌ی خود یعنی پیکسل 7a رونمایی کند، وب‌سایت MySmartPrice تصاویر جدیدی از این دستگاه منتشر کرده است. این عکس‌ها بسیاری از شایعات و گزارش‌های گذشته را تأیید می‌کنند و نشان می‌دهند این دستگاه از زبان طراحی سری پیکسل ۷ و پیکسل 6a بهره خواهد برد. در این پست به رنگ بندی گوشی پیکسل 7a می پردازیم.

رنگ بندی گوشی پیکسل 7a

اگرچه پیکسل 7a دنباله‌رو گوشی پیکسل 6a است، اما نوار دوربین پشتی آن به‌روزرسانی شده است و بریدگی‌هایی روی این ناحیه محل قرارگیری دوربین‌های اصلی آن خواهد بود. به‌نظر می‌رسد این گوشی از فریم فلزی و بدنه‌ی پلاستکی بهره خواهد برد و نوار ماژول دوربین آن به‌جای شیشه، از روکش آلومینیومی استفاده خواهد کرد.
نمای جلویی پیکسل 7a شباهت بسیار زیادی به پیکسل 6a دارد. علاوه‌براین حفره‌ی پانچ‌هول در مرکز بالای نمایشگر این دستگاه، جایگاه دوربین سلفی است.

رنگ بندی گوشی پیکسل 7a
رنگ بندی گوشی پیکسل 7a

این اولین‌بار نیست که شاهد فاش‌شدن تصاویری از پیکسل 7a هستیم. طبق اعلام برخی منابع، گوشی مذکور در پنج رنگ عرضه خواهد شد اما تصاویر جدید این محصول را در سه رنگ خاکستری، سفید و آبی روشن نشان می‌دهند. درواقع این تصاویر برای اولین‌بار گوشی مورداشاره را در رنگ آبی به‌نمایش می‌گذارند.

پیکسل 7a از تراشه‌ی تنسور G2 استفاده خواهد کرد که نمونه‌ی آن را قبلاً در پیکسل ۷ دیده‌ایم. این محصول همچنین به صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار گوشی میان‌رده‌ی بعدی گوگل می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. البته شنیده‌ها حاکی از آن است دستگاه مذکور برخلاف پیکسل 6a از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد.
پیکسل 7a در دو گزینه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ و رم ۶ یا ۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. اگرچه تغییرات ظاهری زیادی در این گوش اعمال نشده است اما ارتقای سخت‌افزاری به این دستگاه کمک خواهد کرد به یکی از بهترین میان‌رده‌های سال جاری تبدیل شود.

مدل ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل 6a با رم ۶ گیگابایت و قیمت ۴۴۹ دلار عرضه شد، اما با توجه به تورم کنونی در اقتصاد جهان احتمال دارد مدل پایه پیکسل 7a با برچسب ۵۰۰ دلار دردسترس قرار گیرد. انتظار می‌رود گوگل این گوشی را در تاریخ ۱۰ می و در کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان خود معرفی کند.

phonearena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس