رویداد معرفی پیکسل 7: چه چیزی را باید انتظار داشت و چگونه تماشا کرد

108
0
رویداد معرفی پیکسل 7

رویداد بعدی Made By Google در 6 اکتبر برگزار می‌شود. در اینجا آنچه ما درباره دستگاه‌های در حال راه‌اندازی می‌دانیم و اینکه چگونه می‌توانید خودتان آن را تماشا کنید، آمده است.

گوگل رویداد بعدی عرضه سخت افزار خود را در 6 اکتبر برگزار می کند، روزی که سری پیکسل 7 به همراه تعداد زیادی از محصولات جدید رسمی خواهد شد. گوگل اولین بار در رویداد2022 I/O دو سری پیکسل 7 را به نمایش گذاشت، اگرچه جزئیات مهمتر مخفی نگه داشته شده است.

شایعات زیادی در مورد این دو به گوش می رسد و خود گوگل به آرامی ویژگی های سری پیکسل 7 را فاش می کند. به شما نشان خواهیم داد که چگونه رویداد سری Pixel 7 را به‌علاوه آنچه انتظار داریم ببینیم، به صورت زنده تماشا کنید.

گوگل چه زمانی پیکسل 7 را عرضه می کند؟

سری پیکسل 7 در 6 اکتبر 2022 راه اندازی می شود. گوگل پیکسل 7 را در یک رویداد حضوری که از ساعت 10 صبح به وقت شرقی (15:00 به وقت لندن، 9:30 شب به وقت هند) در بروکلین، نیویورک برگزار می شود، رونمایی خواهد کرد.

چگونه رویداد راه اندازی پیکسل 7 گوگل را تماشا کنیم

رویداد سخت‌افزاری گوگل حضوری خواهد بود، اما به لطف اینترنت، می‌توانید این رویداد را از خانه خود به صورت زنده تماشا کنید. این رویداد به صورت زنده در کانال رسمی Made by Google YouTube پخش خواهد شد.

در رویداد پاییزی گوگل چه انتظاری داریم؟

بنابراین احتمالاً چه سخت افزاری در این رویداد رونمایی می شود؟ گوگل قبلاً بسیاری از آن را تأیید کرده است، در حالی که شایعات و درز اطلاعات برخی از جزئیات دیگر را فاش کرده است.

1. Google Pixel 7 Series

گوگل از دو مدل استاندارد پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو رونمایی خواهد کرد. این دو، طراحی مدرن گوگل را که با سری پیکسل 6 در سال 2021 معرفی شد حفظ می کنند.

اول، تلفن‌ها نوار دوربین پشتی لبه به لبه را حفظ می‌کنند، اما گوگل آماده است تا با قرار دادن یک دوربین اضافی در مدل Pro، که در مجموع سه دوربین است، این دو را از هم متمایز کند. پیکسل 7 پرو همچنین دارای سومین دوربین پشتی در یک بریدگی نقطه‌ای جداگانه است. نوار دوربین پشتی در هر دو مدل فلزی است و از شیشه استفاده شده در پیکسل 6 جدا شده است.

عکسی که اخیرا توسط گوگل به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که پیکسل 7 پرو دارای صفحه نمایش کمی خمیده است. گوگل همچنان از یک ناچ (notch) دایره‌ای استفاده می‌کند که گفته می‌شود یک سنسور سلفی 11 مگاپیکسلی سامسونگ 3J1 را در خود جای داده است.

طبق گفته 9To5Google، شایعات حاکی از آن است که گوگل حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی GN1 سامسونگ و IMX381 سونی را برای عکس‌های فوق عریض حفظ خواهد کرد. یکی از بزرگ ترین تغییرات، استفاده از نسل دوم پردازنده Tensor G2 گوگل است که طبق گزارشات از یک دای 4 نانومتری با مودم منتشر نشده اگزینوس 5300 سامسونگ استفاده می کند.

طبق گزارشی از Android Authority، Tensor G2 با ۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی در پیکسل ۷ پرو گزارش شده است. شایعه شده است که وانیلی پیکسل 7 دارای 8 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 30 واتی، صفحه نمایش 6.3 اینچی و بلندگوهای استریو با پشتیبانی از بلوتوث کم انرژی است.

عکس

در مورد رنگ‌ها، هر دو مدل در رنگ‌های Obsidian و Snow عرضه می‌شوند، اما سومین گزینه منحصربه‌فرد برای هر کدام وجود دارد: Hazel برای Pro و Lemongrass برای Pixel 7.

شایعات اولیه قیمت نشان می‌دهند که قیمت سری پیکسل ۷ از ۵۹۹ دلار برای مدل استاندارد و ۸۹۹ دلار برای مدل پرو شروع می‌شود که به ترتیب با قیمت‌های عرضه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو یکسان است.

در حالی که هنوز در مورد سایر ویژگی های مهم سری پیکسل 7 مانند باتری، سرعت شارژ سریع، دوربین، قیمت و موارد دیگر ابهام وجود دارد، به نظر می رسد نباید انتظار به روز رسانی گسترده ای از سری پیکسل 6 داشته باشید.

2. Pixel Watch ساعت پیکسل

گوگل همچنین در حال آماده شدن برای عرضه اولین ساعت هوشمند خود است. در اخبار به اشتراک‌گذاشته‌شده، Pixel Watch از طراحی دایره‌ای براق با رنگ‌های خاموش مانند سری Pixel 7 بهره می‌برد. یک تاج نقره ای و یک دکمه قرص شکل در سمت راست دارد.

شایعه شده است که پیکسل واچ دارای قطر 40 میلی‌متر، ضخامت 14 میلی‌متر و قطر 30 میلی‌متر (منهای حاشیه‌ها) است، همانطور که توسط یک دست‌ساز اولیه در طبیعت که در آوریل 2022 در Reddit منتشر شد، فاش شد.

شایعه شده است که Pixel Watch با ویژگی های تناسب اندام و ردیابی سلامتی برای ضربان قلب، اکسیژن خون، دمای پوست و موارد دیگر عرضه می شود. مهمتر از همه، سنسورهای پشتی پیکسل واچ به Fitbit Charge 5 که در سال 2021 عرضه شد، تشبیه شده است.

Fitbit’s Charge 5 دارای چندین ویژگی ردیابی از جمله سنسور ECG و EDA است. علاوه بر این، گوگل در تیزری اشاره می‌کند که Fitbit ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام ساعت هوشمند را تقویت می‌کند و در نتیجه، ممکن است برای لذت بردن از برخی عملکردها به یک اکانت Fitbit و همچنین برنامه نیاز داشته باشید.

بر اساس گزارش 9To5Google، گزارش ها حاکی از آن است که گوگل می تواند از تراشه Exynos 9110 استفاده کند، تراشه ای قدیمی که برای اولین بار در ساعت 2018 گلکسی سامسونگ دیده شد. از طرف دیگر، گوگل برای جبران آن بیش از 1.5 گیگابایت حافظه در نظر گرفته است.

در زیر کاور (hood کاپوت)، پیکسل واچ دارای سیستم عامل Wear OS 3، آخرین نسخه از سیستم عامل ساعت هوشمند گوگل است.

3. Google Nest Wi-Fi Pro and Nest Doorbell (Wired)

انتظار می رود که بخش Nest گوگل نسل بعدی سیستم مشWi-Fi Nest را معرفی کند. با توجه به افشای صفحه خرده فروشی B&H ، نسل بعدی سیستم مش Wi-Fi به عنوان Nest Wi-Fi Pro شناخته می شود. گزارش شده است که شامل پشتیبانی از Wi-Fi 6E است و قیمت آن برای یک روتر از 199 دلار شروع می شود.

اعلامیه بالقوه دیگر Nest Doorbell (سیمی) است که نوعی از Nest Doorbell (باتری) موجود خواهد بود. نشت‌ها (شایعه) نشان می‌دهند که می‌تواند کوتاه‌تر اما ضخیم‌تر از Nest Doorbell (باتری) باشد، اگرچه هیچ تغییر عمده‌ای از نظر طراحی مشاهده نشده است.

برای رویداد سخت افزاری گوگل آماده شوید

رویداد سخت افزاری پاییزی گوگل به سرعت نزدیک می شود و پیکسل 7 و پیکسل واچ معرفی رسمی خود را تایید کردند. این شرکت همچنین ممکن است Nest Wi-Fi Pro و Nest Doorbell (سیمی) را معرفی کند. جدای از این موارد، گوگل ممکن است شگفتی هایی نیز داشته باشد، پس برای این رویداد آماده شوید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس