ساعت هوشمند بچه گانه گارمین Bounce

101
0
ساعت هوشمند بچه گانه گارمین Bounce

Garmin امروز Garmin Bounce جدیدترین ساعت هوشمند خود که برای کودکان طراحی شده است، معرفی کرد. این ساعت دارای اتصال GPS و LTE داخلی است که به والدین امکان می‌دهد موقعیت مکانی فرزندان خود را ردیابی کنند. والدین همچنین می‌توانند از طریق پیام های متنی و صوتی با فرزندان خود ارتباط برقرار کنند. ساعت هوشمند بچه گانه گارمین Bounce را در ادامه معرفی کرده ایم.

والدین ساعت هوشمند را از طریق برنامه Garmin Junior کنترل می‌کنند. برای راه اندازی ساعت باید یک حساب کاربری فعال Garmin Connect داشته باشند. ویژگی های LTE نیاز به اشتراک دارد که 10 دلار / 11 یورو در ماه هزینه جانبی دارند.

Garmin Bounce مجهز به یک LCD رنگی 1.3 اینچی با وضوح 240×240 پیکسل و یک پوسته پلاستیکی سخت و بند سیلیکونی است. Garmin Bounce فعالیت های ورزشی را ردیابی کرده و دارای کرنومتر برای محاسبه زمان انجام فعالیت ها است. همچنین ویژگی ردیابی خواب را انجام می‌دهد. عمر باتری نسبتا خوب است، با یک بار شارژ می‌توانید دو روز از ساعت استفاده کنید. این ساعت همچنین در آب می‌تواند تا ۵ ATM فشار را تحمل کند، به این معنی که می‌توانید حین شنا از آن استفاده کنید و نگران خرابی نباشید.

ساعت هوشمند بچه گانه گارمین Bounce در رنگ های مشکی، سبز و یاسی، با قیمت 150 دلار / 180 یورو به فروش می‌رسد. برای سفارش از فروشگاه آنلاین و رسمی گارمین در دسترس است. این ساعت برای والدینی که نگران بچه های خود هستند و می خواهند از مکان بچه های خود با یک ساعت هوشمند مطلع شوند بسیار مناسب است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس