ساعت هوشمند گارمین Instinct Crossover

61
0
ساعت هوشمند گارمین Instinct Crossover

گارمین مجموعه ای از ساعت های هوشمند هیبریدی به نام Vivomove دارد. “هیبرید” به این معنی است که عقربه های آنالوگ همانند ساعت کلاسیک (خب، کاملا شبیه نیست- آنها به صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند) و همچنین یک صفحه نمایش دیجیتال دارد. سری Vivomove طراحی شیکی دارد ولی از استحکام خاصی برخوردار نیست. Garmin Instinct Crossover محصول بهتری است.

همچنین مطلب مقایسه اپل واچ Ultra با گارمین MARQ: کدام را باید تهیه کنید؟ را هم بخوانید.

این ساعت از سری جدید Instinct 2 است که آن را بسیار مقاوم کرده است – ساعت برای مقاومت در برابر فشار آب تا 10 ATM رتبه بندی شده است و برای مقاومت در برابر حرارت و ضربه بر اساس استاندارد MIL-STD-810 ساخته شده است. Crossover دارای عقربه های آنالوگ است که توسط فناوری جدید RevoDrive کنترل می‌شود. اگر عقربه ها پس از ضربه شدید به ساعت از تراز خارج شوند، می‌توانند به طور خودکار خود را کالیبره کند.

عقربه های آنالوگ به آن ظاهری کلاسیک می‌دهند و به عنوان یک نمایشگر همیشه روشن عمل می‌کند. به لطف پوشش Super-LumiNova روی عقربه ها، همیشه می‌توانید زمان را تشخیص دهید، حتی در تاریکی.

مانند سایر ساعت های Instinct، Crossover دارای گزینه شارژ خورشیدی است. در حالت صرفه جویی در باتری، ساعت عملاً عمر باتری بی نهایتی دارد (با فرض اینکه هر روز حداقل 3 ساعت در زیر نور خورشید باشد). با توجه به اینکه بیشتر اوقات از آن در حالت ساعت هوشمند استفاده خواهید کرد، پس عمر باتری تا 70 روز و زمان ردیابی GPS تا 31 ساعت است. ساعت های خورشیدی در حالت Expedition GPS می‌توانند نزدیک به یک سال دوام بیاورند!

حتی بدون شارژ خورشیدی عمر باتری می‌تواند سایر ساعت های هوشمند را شکست دهد – تا 28 روز در حالت ساعت هوشمند (تا 71 ساعت در حالت ذخیره انرژی) و تا 25 ساعت ردیابی GPS.

ساعت هوشمند گارمین Instinct Crossover
ساعت هوشمند گارمین Instinct Crossover

Instinct Crossover دارای ویژگی های معمولی ساعت هوشمند مانند ردیابی سلامت است. می‌تواند حداکثر VO2 شما را اندازه گیری کند، “سن تناسب اندام” شما را محاسبه کند، وضعیت / بار / اثر تمرین را گزارش کند و زمان ریکاوری را محاسبه کند. همچنین دارای مانیتورینگ خواب پیشرفته با تنظیم خواب و باتری بدن است.

از Garmin Pay و همچنین فروشگاه برنامه Connect IQ پشتیبانی می‌کند. دارای ردیابی GNSS و مسیریابی TracBack است (که می‌تواند شما را به محل خود راهنمایی کند). این ساعت دارای سنسورهای به اصطلاح ABC – ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما است. همچنین می‌تواند از طریق بلوتوث و ANT+ به سنسورهای اضافی و سایر سخت افزارها متصل شود.

ساعت هوشمند گارمین Instinct Crossover
ساعت هوشمند گارمین Instinct Crossover

Garmin Instinct Crossover از 500 دلار برای نسخه پایه شروع می‌شود، نسخه دارای شارژ خورشیدی 50 دلار گران تر است (برای مقایسه سری Instinct 2 از 350 دلار شروع می‌شود). می‌توانید مدل جدید را در Garmin.com پیدا کنید.

همچنین یک نسخه Tactical وجود دارد که با عینک دید در شب سازگار است، دارای حالت مخفی، بازخوانی GPS با فرمت دوگانه و سوئیچ شکار است (گارمین این ساعت را به ارتش می‌فروشد و بین شکارچیان محبوب است).

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس