سریال 1899 : پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس

38
0
سریال 1899

سریال 1899 که به تازگی از نتفلیکس پخش شده است، یکی دیگر از سریال‌های معروف و محبوب این شبکه، یعنی تاج (The Crown) را پشت سر گذاشت.

بررسی سریال 1899

1899 توسط Baran bo Odar و Jantje Friese، خالقین یکی دیگر از سریال‌های مطرح نتفلیکس، یعنی Dark که بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ پخش شد ساخته شده است.

این سریال که در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶‌ آبان) روی سرویس استریم Netflix منتشر شد، داستان یک کشتی بخار به نام Kerberos و سفر آن از اروپا به آمریکا در آستانه ورود به قرن جدید را روایت می‌کند. در این سریال بازیگرانی همچون امیلی بیچم، انورین بارنارد، آندریاس پشمان، میگل برناردو، ایزابلا وی و یوناس بلوکه ایفای نقش می‌کنند.

فصل پنجم سریال تاج که در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) پخش شد، بیش از ۱۰۷ میلیون ساعت تماشا شده بود. تاج در ۸۸ کشور مختلف در رتبه ۱۰ سریال برتر و در ۳۷ کشور که شامل آمریکا، انگلستان، کانادا و استرالیا می‌شود نیز رتبه نخست را به دست آورده بود.

فصل جدید تاج وقایع دهه ۹۰ میلادی را در بر می‌گیرد و Imelda Staunton در نقش ملکه الیزابت، Jonathan Pryce به عنوان شاهزاده فیلیپ، Dominic West به عنوان شاهزاده چارلز و Elizabeth Debicki نیز به عنوان شاهزاده دایانا ایفای نقش می‌کنند. همچنین گفتنی است که تمامی قسمت‌های فصل اول 1899 و فصل پنجم تاج هم اکنون در دسترس قرار دارند.

منبع: Gamesradar

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس