شیائومی Civi 2 در 27 سپتامبر عرضه می شود

47
0
شیائومی Civi 2

خط تولید انحصاری چین شیائومی سیوی در شرف عضویت جدید است. این شرکت در کانال Weibo خود اعلام کرد که شیائومی Civi 2 در 27 سپتامبر عرضه می شود.

میان رده جدید طراحی سبک وزن و ظاهر بصری دوست داشتنی مدل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که Civi 2 در مواجهه با Hello Kitty یک شریک به اصطلاح Trend Partner داشته باشد.

شیائومی Civi 2
شیائومی Civi 2

Civi 2 دارای یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود که این جزیره شبیه به سری Xiaomi 12 و طراحی ماژولار آن است. دوربین های اصلی و فوق عریض را در پشت دایره بزرگ می بینیم، در حالی که دوربین کوچکتر، در کنار فلاش LED دوگانه، احتمالا یک سنسور 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

جزئیات در مورد پنل جلویی کمیاب است، اما می‌توانیم کلید پاور را به‌گونه‌ای برآمده ببینیم که نمی‌تواند اسکنر اثر انگشت را در خود جای دهد. این بدان معناست که پنل جلویی OLED است و اسکنر زیر آن است. همچنین احتمالا حداقل با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح Full HD+ Civi 1S مطابقت خواهد داشت.

در دسترس بودن و قیمت آن در روز سه شنبه و در حین راه اندازی رونمایی خواهد شد، اما ما انتظار داریم که در روزهای منتهی به این رویداد تیزرهای بیشتری را ببینیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس