7 بهترین سایت برای تماشای آنلاین فیلم های ترسناک به صورت رایگان

276
0
تماشای آنلاین فیلم های ترسناک

در اینجا بهترین وب سایت های فیلم ترسناک رایگان وجود دارد که می توانید فیلم های ترسناک را بصورت آنلاین و رایگان و قانونی تماشا کنید.

فیلم‌های ترسناک هواداران اختصاصی دارند، اما بهترین ژانر در دنیای فیلم نیستند. خوشبختانه، از طریق شگفتی های اینترنت، طرفداران فیلم های ترسناک می توانند بدون کار زیاد به انبوهی از محتوای ترسناک دسترسی پیدا کنند.

البته، فیلم‌های ترسناک زیادی در سرویس‌هایی مانند نتفلیکس وجود دارد، اما آن‌ها به اشتراک پولی نیاز دارند. وقتی به دنبال ترس‌های رایگان هستید یا فقط می‌خواهید با دوستانتان به یک فیلم ترسناک قدیمی بخندید، اینجا جایی است که می‌توانید فیلم‌های ترسناک را به صورت آنلاین و قانونی به صورت رایگان تماشا کنید.

1.تماشای آنلاین فیلم های ترسناک: CONtv

CONtv که قبلاً Viewster نامیده می شد قبل از اینکه توسط یک شرکت جدید خریداری شود، خود را به عنوان “مقصد دیجیتال برای طرفداران Comic Con” معرفی می کند. برای این منظور، نمایش ها و فیلم های زیادی بر اساس محتوای کتاب های مصور ارائه می شود. با این حال، مجموعه خوبی از فیلم‌های ترسناک رایگان را نیز در این سرویس پشتیبانی می‌کنید.

شما می توانید از ده ها عنوان ترسناک در CONtv لذت ببرید که تعداد زیادی از آنها به صورت رایگان در دسترس هستند. برای تماشای محتوای رایگان حتی نیازی به ثبت نام در اکانت کاربری ندارید. فقط روی منوی همبرگر (hamburger) در بالا سمت چپ کلیک کنید، Horror را انتخاب کنید و روی فیلمی که می خواهید تماشا کنید کلیک کنید. آیکون قفل را روی هر فیلمی که به CONtv نیاز دارد، می‌بینید، سرویس ممتاز 6.99 دلاری در ماه که تبلیغات را حذف می‌کند.

بسیاری از این فیلم‌ها کم‌هزینه هستند، بنابراین احتمالاً هرگز نام آن‌ها را نشنیده‌اید. اما طیف وسیعی از دهه ها نشان داده شده است، با فیلم هایی از دهه 1960 که در کنار فیلم های منتشر شده در چند سال اخیر ظاهر شده اند. کیفیت ویدیو عالی است و این سایت حتی برنامه های موبایلی را برای اندروید و iOS ارائه می دهد.

با خلاصه‌ای مختصر برای هر فیلم (از جمله بازیگران اصلی) و قابلیتی برای افزودن فیلم‌ها به فهرست تماشای شما، CONtv یک سایت فیلم ترسناک رایگان است که هر زمان که نیاز به یک راه حل ترسناک داشته باشید.

عناوین موجود عبارتند از: 20 Years After، American Zombie و Fist of the Vampire.

RetroVision.2

RetroVision یک وب سایت فیلم و تلویزیون کلاسیک است، بنابراین فیلم های ترسناک آن به سمت سینمای قدیمی تر نیز گرایش دارند. فیلم‌های مربوط به دهه 1930 را در اینجا خواهید یافت، در حالی که جدیدترین آنها مربوط به سال 1984 است.

بنابراین، نباید انتظار داشته باشید که آخرین پرفروش‌ها را در RetroVision پیدا کنید. اما اگر از فیلم های قدیمی لذت می برید یا فقط می خواهید آنها را مسخره کنید، این سایت را دوست خواهید داشت. چندین جعبه عناوین وجود دارد که می توانید دندان های خود را در آنها فرو کنید.

RetroVision فقط فیلم‌هایی را هاست می‌کند که در مالکیت عمومی هستند، بنابراین همه چیز در اینجا به‌روزرسانی می‌شود. با توجه به قدمت فیلم ها در اینجا، متاسفانه هیچ ویژگی مدرنی مانند زیرنویس وجود ندارد. اما از آنجایی که همه فیلم های ترسناک در یک صفحه ظاهر می شوند، جستجو برای آنچه می خواهید تماشا کنید آسان است.

از فیلم‌های موجود در این سایت می‌توان به ماه گرگ، شبح زرشکی و در زیرزمین نگاه نکنید.

3.تماشای آنلاین فیلم های ترسناک: Popcornflix

Popcornflix یکی از بهترین برنامه های رایگان برای تماشای فیلم است و در وب نیز قابل مشاهده است. این خانه تعداد زیادی فیلم، نمایش تلویزیونی و حتی محتوای اصلی است که می‌توانید با پشتیبانی تبلیغات از همه آنها لذت ببرید.

صفحه ترسناک خانه صدها فیلم ترسناک است که چندین نسل را در بر می گیرد. می توانید در عرض چند ثانیه شروع به تماشای هر یک از آنها کنید، بدون اینکه نگران ثبت نام باشید. و اگر ترجیح می دهید در دستگاه دیگری تماشا کنید، Popcornflix در Apple TV، Fire TV، Roku و Xbox در دسترس است.

از فیلم‌های برجسته می‌توان به ازدواج خوب، The Caling و King of the Ants اشاره کرد.

4.تماشای آنلاین فیلم های ترسناک: TubiTV

TubiTV دارای تعداد زیادی فیلم و نمایش تلویزیونی است که همه به صورت رایگان در دسترس هستند و توسط تبلیغات پشتیبانی می شوند. استفاده از سایت لذت بخش است. ایجاد یک اکانت کاربری رایگان به شما امکان می دهد فیلم ها را به صف خود اضافه کنید تا بتوانید آنچه را که در مرحله بعد تماشا کنید پیگیری کنید.

بخش ترسناک شامل تعداد زیادی فیلم برای تماشا است، با رتبه بندی، سال، طول و ژانرهایی که می توانید در یک نگاه ببینید. دریافت تعداد زیادی فیلم ترسناک در یک بسته جذاب، همه به صورت رایگان، راه اندازی بسیار عالی است.

برخلاف برخی از سایت‌های دیگر در اینجا، می‌توانید کیفیت ویدیو را در صورت وجود تنظیم کنید (مثلاً از بین 720p یا 480p انتخاب کنید). همچنین در اکثر فیلم‌ها زیرنویس‌هایی وجود دارد که بر اساس ترجیحات شما قابل تنظیم هستند.

در حال حاضر می‌توانید فیلم‌هایی مانند It Knows، Autoposy و What Lies Beneath را در TubiTV تماشا کنید.

5. IMDb TV

تلویزیون IMDb مجموعه‌ای رایگان از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی است که برای هر کسی که یک اکانت کاربری رایگان در IMDb دارد در دسترس است. مانند بسیاری دیگر از سایت‌های فیلم رایگان قانونی، باید در حین تماشای تبلیغات به تماشای آن بنشینید، اما همه چیز با کیفیت خوب و زیرنویس در دسترس است.

صفحه خاصی برای فیلم های ترسناک وجود ندارد، اما اگر به پایین سربرگ Chills and Thrills بروید، اکثر آنها را در آنجا خواهید یافت. انتخاب مرتباً تغییر می‌کند، بنابراین برای دیدن موارد جدید، مرتباً بررسی کنید.

فیلم‌های ترسناک کنونی در تلویزیون IMDb شامل کشتار با اره برقی تگزاس، عنکبوت‌ها و سوزاندن روشن است.

6. Kings of Horror on YouTube

تعداد زیادی فیلم ترسناک در یوتیوب وجود دارد، اما بسیاری از آنها قانونی نیستند و برخی دیگر ممکن است در طول زمان ناپدید شوند. اگر می خواهید فیلم های ترسناک قانونی را در یوتیوب تماشا کنید، بهترین گزینه شما کانال Kings of Horror است.

دارای تعداد زیادی فیلم ترسناک کامل است که همه آنها دارای مجوز قانونی هستند. مطالب دیگر شامل بررسی فیلم های ترسناک و موارد مشابه است. اما اگر فقط برای فیلم اینجا هستید، چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد.

فیلم‌های فعلی موجود عبارتند از No Tell Motel، Blood Rush و Red Eye.

7. Crackle

Crackle یکی دیگر از موارد مورد علاقه برای فیلم های رایگان قانونی است. این سرویس ده ها فیلم ترسناک دارد که می توانید بدون ثبت نام از آنها لذت ببرید. با این حال، اگر اکانت کاربری ایجاد کنید، می‌توانید فیلم‌ها را برای بعداً به فهرست تماشای خود اضافه کنید.

موس را روی یک فیلم قرار دهید تا رتبه، زمان اجرا و سال اکران آن را به همراه یک خلاصه مختصر ببینید. هنگامی که روی یک فیلم کلیک می کنید، بخش Why it Crackles خلاصه ای یک خطی از اینکه چرا کارکنان سایت فیلم را دوست دارند به شما می دهد.

در حالی که ترکیب خوبی از دهه ها در اینجا وجود دارد، بسیاری از فیلم ها در 20 سال گذشته منتشر شده اند. این باعث می شود اگر فیلم های جدیدتر را به فیلم های کلاسیک ترجیح می دهید، انتخاب خوبی باشد.

فیلم‌های ترسناک کنونی موجود عبارتند از Hollow، Day of the Dead و Better Watch Out.

بهترین سایت های فیلم ترسناک برای لذت بردن

اکنون می‌دانید کجا می‌توانید فیلم‌های ترسناک را رایگان تماشا کنید، در حالی که به محتوای قانونی پایبند هستید. چه فیلم های ترسناک جدید و چه کلاسیک را ترجیح دهید، و آنها را جذاب یا جدی دوست دارید، لازم نیست یک سکه برای لذت بردن از فیلم های ترسناک در رایانه خود خرج کنید.

برای ترس بیشتر، چرا در ادامه به برخی از وب سایت های وحشتناک نگاه نکنید؟

3.2/5 - (6 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس