طراحی جدید گوشی اوپو Find X6 و Find X6 Pro

34
0
گوشی اوپو Find X6

اوپو اوایل سال ۲۰۲۳ دو گوشی هوشمند رده‌بالای جدید به‌نام Find X6 و Find X6 Pro را با اعمال تغییرات درخورتوجه در طراحی آن‌ها نسبت‌به نسل قبل، معرفی خواهد کرد.
اوپو ابتدای سال جاری Find X5 و Find X5 Pro را با عملکرد قدرتمند و ظاهر بسیار جذاب عرضه کرد. این شرکت احتمالاً با گوشی‌های هوشمند Find X6 و Find X6 Pro قصد دارد بار دیگر طراحی پرچم‌داران خود را تغییر دهد.

گوشی اوپو Find X6

افشاگر نام‌آشنا، DigitalChatStation تصاویری از طراحی جدید گوشی‌های رده‌بالای بعدی اوپو در ویبو منتشر کرده است. این دو محصول به‌نام‌های Find X6 و Find X6 Pro دیگر با جزیره‌ی دوربین در گوشه‌ی بالا سمت‌چپ عرضه نخواهند شد و درعوض از ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ بهره خواهند برد.

ماژول های دوربین اوپو FIND X6 و X6 PRO

دو رندری که در بالا مشاهده می‌کنید را طراح ژاپنی SPinfoJP با استفاده از طرح‌های DigitalChatStation ایجاد کرده است. دوربین پشتی این گوشی‌ها تقریباً عرض قاب پشتی را اشغال کرده است. این مورد اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا اوپو برای اولین‌بار گوشی‌هایی با حسگرهای بزرگ معرفی خواهد کرد.

نسل جدید گوشی‌های هوشمند اوپو به سه دوربین با حسگرهای بزرگ مجهز خواهند شد. درحالی‌که گلکسی S23 اولترا، شیائومی 12S اولترا و ویوو X90 پرو همگی به تنظیمات دوربین چهارگانه متکی هستند، ظاهراً اوپو رویکرد خود را تغییر خواهد داد.

گوشی اوپو Find X6
گوشی اوپو Find X6

از قبل می‌دانیم شیائومی ۱۳ پرو در ۱۱ دسامبر با دوربین اصلی مجهز به حسگر یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX989، شبیه شیائومی 12S اولترا و ویوو X90 پرو پلاس عرضه خواهد شد. این دستگاه همچنین به دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX890 با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۲٫۷ برابری و دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی با حسگر IMX890 مجهز خواهد شد.

ازطرف دیگر Find X6 احتمالاً از دوربین‌هابی مجهز به حسگرهای کوچک‌تر بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این دستگاه به یک دوربین با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX890، یک دوربین فوق‌عریض با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 و یک دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 عرضه شود.

gizchina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس