6 نکته برای استفاده از اپ استور در اپل واچ

42
0
اپ استور در اپل واچ

باور کنید یا نه، می توانید با چند ضربه ساده از اپل استور در اپل واچ خود استفاده کنید. در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد. اپ استور در اپل واچ را با این نکات راحت تر استفاده کنید.

اپل واچ در طول سال ها بسیار تکامل یافته است. در حال حاضر، بسیاری از کار ها وجود دارد که می توانید بدون دست زدن به آیفون خود، در اپل واچ خود انجام دهید.

مقایسه اپل واچ 8 با اپل واچ 7 را هم بخوانید.

یک مثال عالی اپ استور است. تنها با چند ضربه می توانید از اپ استور در اپل واچ خود استفاده کنید. مسلما، استفاده از اپ استور در آیفون شما همچنان آسان ‌تر است و ویژگی ‌های بسیار بیشتری نیز وجود دارد.

با این حال، اگر می خواهید بدانید اپ استور در اپل واچ شما چه کاری می تواند انجام دهد، به خواندن ادامه دهید.

1. برنامه های خریداری شده خود را بررسی کنید

اپ استور در اپل واچ
اپ استور در اپل واچ

هنگامی که یک برنامه را خریداری و دانلود می کنید، اپ استور آن را به لیست خرید های شما اضافه می کند. سپس می ‌توانید به آن لیست دسترسی پیدا کنید تا همه برنامه ‌هایی را که خریداری کرده ‌اید، در صورتی که بخواهید دوباره دانلود کنید، پیدا کنید. جالب ترین قسمت این است که می توانید بدون استفاده از آیفون خود به این لیست دسترسی داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که اپل واچ خود را تهیه کنید و کار های زیر را انجام دهید:

  • Digital Crown را فشار دهید.
  • روی نماد اپ استور در صفحه اصلی خود ضربه بزنید.
  • به پایین صفحه بروید و روی Account ضربه بزنید.
  • روی خرید شده ضربه بزنید.
  • خرید های من را انتخاب کنید.

و کل کاری که باید انجام دهید همین است. لیستی از تمام برنامه هایی که خریداری کرده اید را خواهید دید. در سمت راست، برنامه دکمه ای برای باز کردن آن در صورت نصب بودن یا نمادی برای بارگیری مجدد برنامه در ساعت اپل دارد. همچنین می ‌توانید روی برنامه ضربه بزنید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن ببینید.

به خاطر داشته باشید که اگر آن را روی اپل واچ خود نصب کنید، در صورت در دسترس بودن برنامه، آن را روی آیفون خود نیز نصب خواهید کرد.

2. اشتراک های خود را مدیریت کنید

اپ استور در اپل واچ
اپ استور در اپل واچ

باور کنید یا نه، می ‌توانید اشتراک ‌های خود را با چیزی جز Apple Watch مدیریت کنید. مسلماً بررسی و لغو اشتراک در iPhone یا iPad آسان ‌تر است، اما خوب است بدانید که چگونه این کار را در Apple Watch نیز انجام دهید.

  • Digital Crown را فشار دهید تا به صفحه اصلی خود بروید.
  • روی App Store ضربه بزنید.
  • به پایین اسکرول کنید و Account را انتخاب کنید.
  • اشتراک ها را انتخاب کنید.

لیستی از تمام اشتراک های فعال خود را خواهید دید. اگر می ‌خواهید اشتراکی را لغو کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی اشتراک ضربه بزنید، به پایین بروید، لغو اشتراک را انتخاب کنید و سپس تأیید کنید که می‌ خواهید اشتراک خود را لغو کنید.

همچنین، در صورت در دسترس بودن سایر برنامه های اشتراک، می توانید طرح خود را با اپل واچ خود تغییر دهید.

3. برنامه ها را مستقیماً بر روی Apple Watch خود نصب کنید

اپ استور در اپل واچ
اپ استور در اپل واچ

می ‌توانید تنظیمات برنامه واچ آیفون خود را تغییر دهید، بنابراین هر برنامه‌ ای که در آیفون خود دانلود می ‌کنید، روی اپل واچ شما نیز نصب می‌ شود (هر زمان که برنامه اپل واچ در دسترس باشد).

با این حال، اگر می ‌خواهید برنامه‌ ای را مستقیماً روی Apple Watch خود نصب کنید، می ‌توانید از App Store ساعت خود برای یافتن و دانلود هر برنامه موجود استفاده کنید.

Digital Crown را روی Apple Watch فشار دهید تا به صفحه اصلی خود بروید.

  • اپ استور را باز کنید.
  • روی جستجو ضربه بزنید.
  • برنامه مورد نظر برای نصب را جستجو کنید.
  • برنامه مورد نظر خود را از نتایج جستجو انتخاب کنید.
  • روی دریافت ضربه بزنید.

اپل واچ شما برنامه را نصب می کند و آن را در صفحه اصلی شما قرار می دهد. سپس می توانید شروع به استفاده از برنامه کنید و حتی می توانید در صورت تمایل آن را به Apple Watch Dock خود اضافه کنید.

اگر کاربر جدید اپل واچ هستید، برنامه های بسیار خوبی برای دانلود وجود دارد، بنابراین در اطراف جستجو کنید و بهترین برنامه ها و بازی ها را برای خود بیابید.

4. از پیشنهادات اپ استور نهایت استفاده را ببرید

اپ استور در اپل واچ
اپ استور در اپل واچ

ممکن است برای کاربران جدید استفاده حداکثری از ساعت اپل سخت باشد. خوشبختانه، بسیاری از برنامه های شگفت انگیز برای کاربران جدید اپل واچ وجود دارد که در زندگی روزمره به شما کمک می کنند و تنها کاری که باید انجام دهید نصب آنهاست.

اما از کجا باید شروع کرد؟ خب، اپ استور اپل واچ چند برنامه عالی را فهرست کرده است که فکر می‌ کند باید از آن استفاده کنید.

از کیت‌ های شروع اپل واچ گرفته تا برنامه‌ های به ‌روز رسانی ‌شده برای آخرین به ‌روز رسانی نرم ‌افزار watchOS، چیزی وجود دارد که مطمئناً برایتان مفید خواهد بود. پس از باز کردن اپ استور در اپل واچ – همانطور که قبلاً به شما نشان دادیم – تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پایین بروید تا بهترین پیشنهادات اپل را پیدا کنید.

5. قبل از دانلود همه چیز درباره یک برنامه بیاموزید

اپ استور در اپل واچ
اپ استور در اپل واچ

اپ استور در آیفون شما کار بسیار خوبی را انجام می دهد و تمام داده های مورد نیاز یک برنامه را قبل از دانلود به شما می گوید. و خوشبختانه اپل واچ شما نیز تمام این اطلاعات را به صورت یک لحظه به شما نشان می دهد. اینگونه است:

  • Digital Crown را فشار دهید تا به صفحه اصلی خود بروید.
  • اپ استور را باز کنید.
  • برنامه مورد نظر خود را جستجو کنید.
  • برای مشاهده اطلاعات بیشتر روی برنامه ضربه بزنید.
  • برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد برنامه، به پایین رتبه ‌بندی ‌های برنامه پیمایش کنید.

اطلاعات زیادی وجود دارد که می ‌توانید در اینجا بیابید، از جمله داده ‌هایی که برنامه برای درست کار کردن باید مدیریت کند و فهرستی از همه رتبه‌ بندی ‌ها و نظراتی که سایر کاربران به اشتراک گذاشته‌ اند.

و اگر می ‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره برنامه ببینید، می ‌توانید به پایین بروید و اطلاعات را انتخاب کنید. این همه چیز هایی را که باید در مورد برنامه بدانید، مانند افرادی که آن را می ‌فروشند، زبان ‌هایی که پشتیبانی می ‌کند و رده ‌بندی سنی آن را به شما می ‌گوید، که اگر می ‌خواهید یک اپل واچ برای بچه‌ هایتان تهیه کنید عالی است.

6. برنامه های خود را به صورت دستی به روز کنید

اپ استور در اپل واچ
اپ استور در اپل واچ

به طور پیش فرض، اپل واچ به طور خودکار برنامه های شما را هر از چند گاهی به روز می کند. اما اگر نمی‌ خواهید منتظر بمانید تا ساعت شما تمام کار ها را انجام دهد، می ‌توانید فهرستی از برنامه‌ هایی را که نیاز به به ‌روز رسانی دارند پیدا کنید و خودتان آن ‌ها را به ‌روز رسانی کنید. روش این کار اینگونه است:

  • Digital Crown را فشار دهید و به صفحه اصلی خود بروید.
  • روی نماد اپ استور ضربه بزنید.
  • به پایین بروید و حساب را انتخاب کنید.
  • دوباره به پایین اسکرول کنید و Updates را انتخاب کنید.

در اینجا لیستی از تمام برنامه هایی که اخیراً به روز شده اند و همه برنامه هایی که می توانند به روز شوند را مشاهده خواهید کرد. اگر برنامه‌ ای به ‌روز رسانی دارد، می ‌توانید روی به ‌روز رسانی در کنار نام برنامه ضربه بزنید. و اگر چندین برنامه دارید، می ‌توانید روی Update All ضربه بزنید

در اپل واچ خود بر اپ استور مسلط شوید

شکی نیست که مدیریت اپ استور در آیفون یا آیپد شما سریعتر و آسانتر است. با این اوصاف، دانستن نحوه استفاده از اپ استور در اپل واچ می تواند هر از چند گاهی به شما کمک کند. این فقط یک قطره از دریا است. نکات زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها سعی کنید از Apple Watch خود نهایت استفاده را ببرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس