غیر فعال شدن آلارم آیفون

15
0
غیر فعال شدن آلارم آیفون

تعدادی از کاربران آیفون، ظاهراً با مشکل فعال‌نشدن آلارم گوشی خود مواجه شده‌اند. اپل ضمن اطلاع از این موضوع، اعلام کرده که روی برطرف‌کردن این باگ نرم‌افزاری که باعث عدم پخش صدا برای هشدار ساعت می‌شود، کار می‌کند. در این پست به بررسی غیر فعال شدن آلارم آیفون می پردازیم.

غیر فعال شدن آلارم آیفون

تعداد زیادی از کاربران آیفون به‌صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی از مشکل فعال‌نشدن زنگ هشدار آیفون ابراز نارضایتی کرده‌اند. آنها می‌گونید گوشی آیفون، آن‌ها را از خواب بیدار نکرده و آلارم گوشی غیرفعال شده است. اپل ظاهراً از این موضوع اطلاع دارد و روی برطرف‌کردن این باگ کار می‌کند.

اپل اعلام کرده است که از مشکل غیرفعال‌شدن آلارم گوشی‌های آیفون مطلع است و به‌زودی این مشکل را برطرف می‌کند. همانطور که گفته شد این مشکل به‌صورت گسترده از سوی بسیاری از کاربران گزارش شده است. ویدیوهای مختلفی در شبکه‌های اجتماعی در مورد این مشکل به‌اشتراک گذاشته شده است.

برخی از کاربران تیک‌تاک با انتشار ویدیوهایی می‌گویند توانسته‌اند مشکل را بخش تنظیمات و با غیرفعال کردن Attention Aware Features برطرف کنند. اپل هنوز در مورد این اظهارنظر کاربران تیک‌تاک واکنشی نشان نداده است.

البته باید گفت بروز مشکل در زنگ هشدار آیفون موضوع جدیدی نیست. پیشتر و در سال 2015 نیز گزارش‌های مشابهی منتشر شده بود. در آن مقطع زمانی اپل با آپدیت نرم‌فزاری توانست مشکل را برطرف کند. این مشکل تنها مخصوص آیفون نیست و در برخی گوشی‌های اندرویدی نیز گزارش‌هایی مبنی بر غیرفعال‌شدن آلارم تاکنون مطرح شده است.

باید دید آیا اپل می‌تواند با سرعت این مشکل را برطرف کند یا زمان بیشتری نیاز دارد. اما آنچه روشن است این شرکت از موضوع اطلاع دارد و وعده داده است که به‌زودی این باگ را برطرف می‌کند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس