فصل ۳ سریال Only Murders in the Building با بازی مریل استریپ

97
0
فصل ۳ سریال Only Murders in the Building

مریل استریپ در فصل ۳ سریال Only Murders in the Building شبکه هولو به ایفای نقش می‌پردازد.

فصل ۳ سریال Only Murders in the Building

مریل استریپ، بازیگر برنده‌ی ۳ جایزه‌ی اسکار در فصل سوم سریال Only Murders in the Building (تنها قتل‌های داخل ساختمان) به ایفای نقش خواهد پرداخت. سلنا گومز با انتشار یک پست تازه در اینستاگرام از نقش‌آفرینی مریل استریپ در فصل ۳ این سریال کمدی معمای قتل خبر داد. مراحل تولید فصل سوم این سریال آغاز شده است و در سال ۲۰۲۳ از شبکه هولو تقدیم بیننده‌ها خواهد شد.

جزئیات نقش مریل استریپ در فصل سوم سریال Only Murders in the Building مخفی نگه داشته می‌شود. استیو مارتین در نقش چارلز هیدن ساویج، مارتین شورت در نقش الیور پوتنام، سلنا گومز در نقش میبل مورا، ناتان لین در نقش تدی، ایمی رایان در نقش جین و آرون دومنینگز در نقش اسکار توریس در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. پل راد، بازیگر دنیای سینمایی مارول نیز نقش یک بازیگر برادوی با نام بن گلنروی را در فصل سوم بازی می‌کند.

سریال Only Murders in the Building ماجراهای سه غریبه‌ی شیفته‌ی جنایت‌های واقعی را دنبال می‌کند که ناگهان خودشان را درگیر یک پرونده‌ی اسرارآمیز می‌بینند و باید برای حل آن اقدام کنند. استیو مارتین، یکی از خالقان و نویسندگان سریال Only Murders in the Building، درکنار جان هافمن، تهیه‌کننده‌ی سریال Grace and Frankie (گریس و فرانکی) وظیفه‌ی‌ کارگردانی اثر را برعهده دارد. همچنین استیو مارتین، جان هافمن، مارتین شورت، سلنا گومز، جیمی بابیت، دن فوگلمن و جس روزنتال به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند.

darkhorizons

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس