آمازون قرارداد خرید ‌8.5 میلیارد دلاری استودیوی MGM را نهایی کرد

90
0
آمازون قرارداد خرید ‌8.5 میلیارد دلاری استودیوی MGM را نهایی کرد

به گزارش اول نیوز، آمازون قرارداد خرید ‌8.5 میلیارد دلاری استودیوی MGM را نهایی کرد. تقریباً یک سال پیش بود که خبر خرید بزرگ آمازون رسانه‌ای شد. جف بزوس با ثروت بی نهایت خود باری دیگر دست به جیب شده بود تا جیمز باند و راکی را تصاحب کند. حال به صورت رسمی اعلام شد که آمازون MGM Studios یا همان مترو گلدن مایر را از آن خود کرده است. در مقام مقایسه دیزنی برای تصاحب مارول و جنگ ستارگان در سال 2019 حدود 71.3 میلیارد دلار هزینه کرد. در نتیجه خرید 8.5 میلیارد دلاری آمازون چندان هم نامتعارف نیست.

آمازون با این خرید صاحب بیش از 4000 فیلم و 17000 محتوای تلویزیونی شد. همچنین از همه‌ی این‌ها مهم‌تر حق امتیاز فرانچایزهای جیمز باند و راکی می‌باشد که اکنون به تملک آمازون درآمده‌اند. این خرید بزرگ آمازون پرایم را مملو از محتوای جدید خواهد کرد. محتوایی که برای رقابت با نتفلیکس و دیزنی پلاس به آن نیاز خواهند داشت.

آمازون قرارداد خرید ‌8.5 میلیارد دلاری استودیوی MGM را نهایی کرد

فیلم‌های کلاسیکی چون 12 مرد خشمگین، سکوت بره‌ها و روبوکاپ رتبه‌ی این سرویس اشتراکی را بالا خواهند برد و سریال‌های محبوبی چون فارگو و سرگذشت ندیمه نیز بر مقبولیت آمازون پرایم خواهند افزود.

در بیانیه‌ای که درباره‌ی این خرید توسط ورایتی به اشتراک گذاشته شد، کریس برتون، مدیر عامل MGM نسبت به آینده‌ی یکی از قدیمی‌ترین استودیوهای سینما اشتیاق خود را ابراز کرد. برتون گفت: «ما برای MGM و انبوه برندهای نمادین، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی افسانه‌ای، و تیم باورنکردنی و شرکای خلاق خود برای پیوستن به خانواده‌ی پرایم ویدئو هیجان‌زده هستیم. MGM مسئول ساخت برخی از شناخته شده‌ترین و تحسین شده‌ترین فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی قرن گذشته بوده است. ما مشتاقانه منتظر ادامه‌ی این سنت در فصل بعدی کاری خود هستیم و با تیم بزرگ پرایم ویدئو و آمازون گرد هم می‌آییم تا بهترین سرگرمی‌ و محتوا را برای سال‌های آینده به مخاطبان ارائه دهیم.

نظر شما در خصوص این خرید بزرگ چیست؟ چه آینده‌ای در انتظار فرانچایزهای جیمز باند و راکی خواهد بود؟ لطفاََ نظرتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس