فیلم سینمایی جیغ 6: بازیگران فیلم های She-Hulk و Avatar را به لیست بازیگران خود اضافه کرده است

141
0
فیلم سینمایی جیغ 6

تولید قسمت ششم فیلم سینمایی جیغ 6 به زودی آغاز خواهد شد و لیست بازیگران فیلم همچنان در حال افزایش است.

Scream 2022 بازگشتی بود به مجموعه‌های Blood-soaked Slasher وبه نوعی احترام گذاشتن به بازیگرانی که این Franchise را دارند و همچنین افزوده‌های جدید هیجان‌انگیزی برای تضمین آینده‌ای روشن برای این فیلم ایجاد کرد. با وجود اینکه Scream در اواسط ژانویه اکران شد، توانست نزدیک به 140 میلیون دلار در سراسر جهان به دست بیاورد که پیشرفت قابل توجهی نسبت به عملکرد او در Scream 4 (95 میلیون دلار) است.

کمپانی Paramount صریح یک موضوع را بیان کرد،که قرار است در 31 مارس 2023 فیلم سینمایی جیغ 6 منتشر شود. اعلامیه‌های لیست بازیگرها بسیارآرام اما مطمئناً در چند ماه گذشته منتشر شده است، و نشریه ی Deadline چهار بازیگر جدید را گزارش کرده است که به Scream Franchise خواهند پیوست.

Jack champion،Josh Segarra، Liana Liberato و Devyn Nekoda همگی بخشی از Scream 6 خواهند بود که قرار است در تابستان امسال تولیدش آغاز شود. Quartet نیز به لیست بازیگران بازگشته از قسمت پنجم Melissa Barrera، Jemma Ortega، Jasmin Savoy Brown و Mason Gooding می‌پیوندد و بازیگر Hayden Panettiere نیز در نقش Kirby reed در فیلم Scream 6 بازی می‌کند.

Courteney Cox نیز اخیرا تایید کرد که برای Scream 6 بازخواهد گشت، اما او تنها نماینده از نسخه اصلی Scream خواهد بود. David Prescott Following در فیلم Scream کشته شد و Neve Campbell در نقش Sidney Prescott به دلیل یک اختلاف نظرمالی به این فیلم باز نخواهد گشت.

با نگاهی به موضوعات اضافه شده، Segarra شاید بهترین گزینه ی شناخته شده در میان چهار مورد دیگر بر اساس نقش شرور او در فصل پنجم سریال The CW’s Arrow باشد، اما سایر حضورهای تلویزیونی او شامل Chicago P.D.، Orange Is the New Black، و FBI هستند. Segarra اواخر تابستان امسال در She-Hulk: Attorney at Law به MCU ملحق میشود.

با این حال، جزئیاتی در مورد شخصیتی که او قرار است بازی کند مشخص نیست. پس از حضور کوچک وانگشت شماری از فیلم ها و سریال های مختلف،Champion در ماه دسامبر به عنوان بخشی از آواتار در فیلم: The Way Of Watter برای بزرگترین نقش خود تا به امروز به پاندورا می رود.

Liberato بخشی ازABC AMillion Little Things و Hulu’s Light as a Feather بوده است، در حالی که Nekoda اخیراً در Sneakerella در دیزنی پلاس دیده شده است. پیوستن به Scream Franchise یک فرصت بزرگ برای هر چهار بازیگر نام برده شده است، و فیلم این شانس را دارد که هر یک را به سمت چیزهای بزرگتر و بهتر هدایت کند.

فیلم سینمایی جیغ 6 دارای قاتل Ghostface وحشیانه تری خواهد بود

فیلم سینمایی جیغ 6
فیلم سینمایی جیغ 6

جزئیات داستان به طور گسترده برای Scream 6 ارائه نشده است، اما مشخص شده است که چهار بازمانده از Scream در سال 2022، Woodsboro را برای شروعی تازه در شهر نیویورک ترک خواهند کرد. بدیهی است که آن شروع جدید چندان خوشایند نخواهد بود زیرا یک قاتل جدید Ghostface ظهور خواهد کرد تا نوجوانان و همه اطرافیان را به وحشت بیاندازد.

Jenna Ortega در مصاحبه ی اخیر خود گفت که Scream 6 “بیش از پیش بدتر می شود” و جدیدترین نسخه Ghostface “خشن ترین و تهاجمی ترین نسخه ای” است که تا به حال ساخته شده است. همراه با تغییر در مناظر، به نظر می‌رسد که Scream در مسیری بسیار وحشیانه‌تر پیش خواهد رفت، زیرا این Franchiseهمچنان به نوآوری مجدد خود برای طرفداران فیلم ترسناک به سبک امروزی ادامه می‌دهد.

Matt Bettinelli و Tyler Gillett از Radio Silence برای کارگردانی قسمت جدید که فیلمنامه آن توسط Gary Busick و James وVanderbilt نوشته شده است، حضور پیدا میکنند.در نظر گرفتن همین تیم خلاق جهت راه‌اندازی مجدد فیلم Scream Franchise مطمئناً برای کیفیت Scream 6 خوب است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس