جمع کردن شاخ بز در ماینکرافت

369
0
جمع کردن شاخ بز در ماینکرافت

قطعا می دانید که از شاخ بز می توان برای نواختن آهنگ های مختلف استفاده کرد، اما به دست آوردن آنها می تواند برای شما بسیار دشوار باشد. جمع کردن شاخ بز در ماینکرافت را در ادامه بررسی می کنیم.

ورژن 1.17 بزها را به بازی Minecraft اضافه کرد، اما در ورژن 1.19 بود که به کوه نشینان پر سر و صدا یک کالای منحصر به فرد داده شد به نام شاخ بز. مسلماً شاخ بز اولین ابزار مناسبی است که به بازی Minecraft اضافه شده است، این آیتم سرگرم کننده را می توانید برای علامت دادن به دوستانتان، رهبری یک حمله ی جنگی یا به سادگی تنها برای آزار دادن همه ی اطرافیانتان استفاده کنید.

مقاله های زیر را هم بخوانید:

بهترین لپ تاپ برای بازی ماینکرافت ( Minecraft )

معرفی 10 تا از بهترین میزبانی سرور ماینکرافت (Minecraft) و آشنایی با ویژگی های آن

با این حال، دست زدن به شاخ بز کمی سخت تر از نسخه های قدیمی است. اگر می‌خواهید چند شاخ بز را به دست بگیرید، باید آماده باشید تا زمان و کار خود را صرف آن کنید. خوشبختانه، در این مقاله همه ی چیزهایی را که برای شروع باید بدانید را در اختیارتان قرار داده ایم.

شاخ بز در ماینکرافت چیست؟

شاخ بز در ماینکرافت چیست؟
شاخ بز در ماینکرافت چیست؟

این مورد را در ابتدا بدانید که شاخ بز دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، شاخ بزها. هنگامی که یکی را دریافت کردید، می توانید در حالی که آن را نگه داشته اید کلیک راست کنید تا یک صدا پخش شود.به طور کلی هشت نوع شاخ بز در این بازی وجود دارد:

  • “تفکر”
  • “آواز خواندن”
  • “جستجو”
  • “احساس”
  • “تحسین”
  • “زنگ زدن”
  • “مشتاق بودن”
  • “رویا”

صداهای چهار مورد اول شبیه صدایی است که بوق Illagers ها در شروع هر موج حمله پخش میکنند، در حالی که صدای چهار مورد دوم بیشتر “وجود خارجی” است.

علاوه بر این، چهار شاخ آخر را فقط می‌توان از بزهایی که جیغ می‌زنند (که تنها دو درصد از زاد و ولد بز را تشکیل می‌دهند) به دست آورد، در حالی که چهار شاخ اول را فقط می‌توان از بزهای معمولی به دست آورد. آخرین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر در حال بازی Bedrock Edition هستید، به جای نام شاخ “Dream” از نام “Resist” در این بازی استفاده شده است.

در ماینکرافت کجا بزها را پیدا کنیم؟

در ماینکرافت کجا بزها را پیدا کنیم؟
در ماینکرافت کجا بزها را پیدا کنیم؟

بزها در قله های دندانه دار، قله های یخ زده و biome های دامنه های برفی تخم ریزی(زاد و ولد) می کنند. علی الخصوص، اگر کوهی پوشیده از برف می بینید، به احتمال زیاد تعدادی بز نیز در آن وجود دارد. بزها در ابتدا با سرعت زیادی تخم ریزی می کنند، و سپس این روند آهسته تر می شود، بنابراین برای به دست آوردن بیشترین تعداد بز در سریع ترین زمان ممکن، زمانی که برای اولین بار به biome رسیدید، دو بز را ربوده و آنها را پرورش دهید تا برای شما زاد و ولد کنند.

البته می‌توانید در محل شاخ‌سازی کنید، اما با توجه به تعداد شاخ‌ها، و این واقعیت که به بزهایی از نوع جیغ‌زن نیاز دارید، اگر همه شاخ‌ها را می‌خواهید، پرورش یک مزرعه بز اساساً یکی از ملزومات برای شما است.

نحوه بدست آوردن شاخ بز در ماینکرافت

نحوه بدست آوردن شاخ بز در ماینکرافت
نحوه بدست آوردن شاخ بز در ماینکرافت

شاخ بز ممکن است پیچیده ترین mob drop در تمام Minecraft باشد. اگر از بازماندگان هستید، و درشرایط سخت صلح آمیز نیستید، شما این شانس را دارید که بزها به سمت شما کوچ کنند. هر 30 تا 300 ثانیه، بزها بررسی می کنند که آیا mob های اطراف کاملاً ثابت بوده اند یا خیر. اگر آنها ثابت باشند، بز تلاش خواهد کرد تا ضربه ای به آن mob بزند. بنابراین، برای داشتن قوچ بز، باید کاملا بی حرکت بمانید. ممکن است کمی طول بکشد، اما اصلاً حرکت نکنید و در نهایت یکی از آنها برای شما شارژ می شود.

اگر بز به شما ضربه بزند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد، اما اگر بتوانید به موقع از مسیر خارج شوید و بز را به دیوار پشت سرتان بکوبید، شاخش را می‌اندازد. با این حال، این تنها در صورتی عمل می کند که دیوار از چوب، سنگ، یخ سفت شده، سنگ آهن، سنگ مس یا سنگ زمرد ساخته شده باشد. خوب است اگر این بلوک‌ها توسط بازیکن قرار داده شوند، اما بز باید به ماده‌ای برخورد کند که به طور طبیعی در محیط خانه‌اش تولید می‌کند تا شاخش بیفتد، در ضمن اگر از هر بلوک دیگری غیر از موارد ذکر شده استفاده کنید،بز یک شاخ را رها نمی‌کند، حتی اگر به دیوار برخورد کند. همچنین لازم به ذکر است که بچه بزها به دلیل نداشتن شاخ در وهله اول نمی توانند شاخ بیاندازند.

نحوه بدست آوردن شاخ بز در ماینکرافت
نحوه بدست آوردن شاخ بز در ماینکرافت

خارج شدن از سر راه یک بز شارژر راحت تر از انجام آن است . آنها سریع شارژ می شوند و انیمیشنی که تلگراف حمله دریافتی را نشان می دهد مختصر است. بز مستقیماً رو به شما خواهد بود و سرش را پایین تر از حد معمول خم می کند. در این مرحله، از مسیر خارج شوید، بز در هدف خود قفل شده است، بنابراین شما آزاد هستید که سعی کنید و آن را گول بزنید.در صورتی که موفق شوید، یک یا دو شاخ بز به شما پاداش داده می شود. گاهی اوقات بزها یک شاخ خود را از دست می دهند، گاهی اوقات نیز هر دو را از دست می دهند.

با فرض اینکه مزرعه ای برای پرورش بزها ایجاد کرده اید، بهترین راه برای به دست آوردن شاخ این است که یک محوطه طولانی با دیوارهای ساخته شده از یکی از بلوک هایی که در بالا در مورد آنها صحبت شد بسازید. و در انتها یک بز بگیرید و در سمت دیگر بایستید، و طول منطقه میبایست شما زمان این را داشته باشید تا پس از دیدن انیمیشن شارژ شدن، از مسیر خارج شوید. به خاطر داشته باشید که بزها می توانند فوق العاده بالا بپرند، بنابراین جهت مهار کردن آنها به دیوارهای بسیار بلند یا سقف نیاز دارید.

جمع کردن شاخ بز در ماینکرافت
جمع کردن شاخ بز در ماینکرافت

اگر به داشتن شاخ بز به هر قیمتی راضی نیستید، یک راه (کمی) ساده تر نیز برای شما وجود دارد. ساختارهای بسیار کمیاب Pillager Outpost دارای شاخ بز در سینه ی خود هستند، هر پاسگاه در واقع دارای یک شاخ بز است. با این حال، فقط شاخ بز بدون جیغ را می توانید از این طریق به دست آورید، که درواقع این به این معنی است که اگر مجموعه ی کامل هشت تایی را می خواهید، پرورش بز ها و سپس جاخالی دادن برای برخورد آن ها با بلوک ها، طبق دستورالعملی که در بالا ذکرشده، ضروری است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس