تاریخ اکران فیلم 65 (شصت‌وپنج)

105
0
فیلم 65 (شصت‌وپنج)

شرکت Fandango از تأخیر کوتاه فیلم 65 (شصت‌وپنج) با نقش‌آفرینی آدام درایور، آریانا گرینبلات و کلوئی کلمن خبر داده است. این فیلم علمی-تخیلی دلهره‌آور شرکت Sony Pictures در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۳ (۱۹ اسفند ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون با یک هفته تأخیر مواجه شده است و در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) روی پرده‌ی نقره‌ای سینما خواهد رفت.

فیلم 65 (شصت‌وپنج)

در خلاصه داستان فیلم علمی-تخیلی 65 آمده است: «خلبان میلز (با نقش‌آفرینی آدام درایور) پس از یک سقوط فاجعه‌بار در یک سیاره‌ی ناشناخته به‌سرعت در می‌یابد که درواقع در کره‌ی زمین ۶۵ میلیون سال پیش گرفتار شده است. اکنون میلز و یک بازمانده‌ی دیگر با نام کوآ (با هنرنمایی آریانا گرینبلات) باید برای بقا در یک سرزمین ناشناخته مملو از موجودات خطرناک ماقبل تاریخ نبردی حماسی را آغاز کنند و از تنها شانس خود برای نجات بهره گیرند».

اسکات بک و برایان وودز وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی فیلم 65 را برعهده داشتند که بیشتر برای نویسندگی فیلم A Quiet Place (یک مکان آرام) و کارگردانی فیلم اسلشر Haunt (تسخیر) محصول ۲۰۱۹ شناخته می‌شوند. آدام درایور، بازیگر فیلم‌های Star Wars (جنگ ستارگان)، آریانا گرینبلات، بازیگر فیلم Love and Monsters (عشق و هیولاها) و کلوئی کلمن، بازیگر فیلم My Spy (جاسوس من) در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

سم ریمی، کارگردان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی) از شرکت Raimi Productions، اسکات بک و برایان وودز از شرکت Beck/Woods، زینب عزیزی و دبی لیبلینگ به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم 65 فعالیت می‌کنند. این فیلم همکاری دیگری را برای اسکات بک و برایان وودز با سم ریمی رقم می‌زند که در سریال 50 States of Fright (پنجاه حالت ترس) با یکدیگر همکاری داشتند. دنی الفمن موسیقی این پروژه‌ی اسرارآمیز را تولید می‌کند و داگلاس مریفیلد وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارد.

comingsoon

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس