قسمت 5 سریال Lord of the Rings | قسمت پنجم ارباب حلقه ها

69
0
قسمت 5 سریال Lord of the Rings

این سریال هزاران سال قبل از وقایع هابیت و ارباب حلقه ها می گذرد، این سریال بر اساس (بسیار بسیار آزاد) جی. آر آر. تاریخ زمین میانه تالکین است. در این  خبر به بررسی قسمت 5 سریال Lord of the Rings می پردازیم.

قسمت 5 سریال Lord of the Rings

این سریال در دوران دوم و در دوره ای از آرامش نسبی می گذرد. ما در اینجا به جعل حلقه های قدرت، همراه با ظهور ارباب تاریکی سائورون و سقوط نومنور می پردازیم. این وقایع در طول هزاران سال رخ می دهند، اما توجه داشته باشید، آنها به شدت برای این سریال فشرده شده اند.

انتظار داشته باشید که تعداد زیادی از شخصیت‌های اصلی که در کتاب‌ها نیستند ظاهر شوند، همراه با گالادریل (شخصیت اصلی ما) در یک ماجراجویی بزرگ برای کشتن چند اورک و پیدا کردن سائورون قبل از اینکه خیلی دیر شود.

اگر این یکی را در طول هفته ها دنبال کرده اید، ممکن است کنجکاو باشید که بدانید قسمت بعدی چه زمانی منتشر می شود. خوب، دیگر تعجب نکنید!

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد قسمت 5 حلقه های قدرت بدانید، از جمله تاریخ انتشار، زمان و جایی که می توانید آن را تماشا کنید، آورده شده است.

از کجا می توانم حلقه های قدرت را تماشا کنم؟

Lord of the Rings: The Rings of Power برای پخش در Amazon Prime Video در دسترس است. این یک سریال اصلی انحصاری است، به این معنی که اینجا تنها جایی است که می‌توانید این نمایش را تماشا کنید.

تاریخ انتشار اپیزود 5 ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت

The Rings of Power Episodes 5 در آمازون پرایم جمعه 23 سپتامبر تقریباً ساعت 12 صبح (ET) در ایالات متحده پخش می شود، به این معنی که در 5 صبح (GMT) در بریتانیا پخش می شود.

انتظار می‌رود این فصل‌ها حدود 60 دقیقه طول بکشد، و همچنین از زمان انتشار با زیرنویس در دسترس خواهد بود. بعلاوه، با همکاری آن با IMDB، انتظار می رود مطالب بی اهمیت، دانش و اطلاعات اضافی نیز در سراسر جهان در دسترس باشد.

چند اپیزود حلقه های قدرت خواهد داشت؟

فصل اول سریال Lord of the Rings: The Rings of Power برای 8 قسمت سفارش داده شده است، پس با در نظر گرفتن این موضوع، پس از پخش قسمت 5، 3 قسمت دیگر در پیش داریم. با افزایش تهدید سائورون، انتظار داشته باشید گالادریل به جستجوی خود ادامه دهد.

آیا تریلری برای فصل اول The Rings Of Power وجود دارد؟

واقعا وجود دارد! در زیر می توانید تریلر فیلم The Rings of Power را مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس