قیمت گوشی وان‌ پلاس Ace 2V

45
0
قیمت گوشی وان‌ پلاس Ace 2V

وان‌ پلاس سرانجام پس‌ از چند هفته شایعه، گوشی وان‌ پلاس Ace 2V را در چین معرفی کرد. این دستگاه نسبت‌ به سایر مدل‌های سری Ace از طراحی متفاوتی بهره می‌برد و اولین مدل سری Ace V محسوب می‌شود. در این پست به بررسی قیمت گوشی وان‌ پلاس Ace 2V می پردازیم.

قیمت گوشی وان‌ پلاس Ace 2V

وان‌پلاس Ace 2V از بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای با قاب مسطح بهره می‌برد و نمایشگر آن مثل وان‌پلاس 11R و وان‌پلاس ۱۱ خمیده نیست اما همچنان دکمه‌ی نمادین دوحالته‌ی بی‌صدا کردن در لبه‌ی کناری آن تعبیه شده است. این محصول برخلاف وان‌پلاس Ace 2 که با قاب پلاستیکی عرضه شد از فریم فلزی استفاده می‌کند و طراحی دوربین آن نیز متفاوت است. ضخامت این دستگاه ۸٫۱۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۱٫۵ گرم است.
به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس Ace 2V جانشینی برای وان‌ پلاس Nord 2T باشد. انتظار داریم این محصول طی ماه‌های آینده برای بازارهای سایر کشورهای جهان نیز عرضه شود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۴۵۰ نیت و پشتیبانی از HDR10 Plus اشاره کرد که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در پانچ‌‌هول بالای آن قرار دارد. این صفحه‌نمایش از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و وضوح ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

وانپلاس Ace 2V از تراشه‌ی Dimensity 9000 بهره می‌برد و به رم LPDDR5X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 مجهز شده است. این گوشی به‌طور پیش‌فرض رابط‌ کاربری ColorOS 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.

قاب پشتی وان‌پلاس Ace 2V میزبان دوربین سه‌گانه است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.
وان‌پلاس Ace 2V همچنین به بلندگوهای دوگانه‌ی استریو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده و از دو سیم‌کارت همزمان، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵٫۳، 5G، NFC، GNSS و درگاه USB-C مبتنی‌بر استاندارد USB 2.0 پشتیبانی می‌کند. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد و با فناوری شارژ سریع سیمی ۸۰ وات نیز سازگار است.

قیمت نسخه‌های مختلف وان‌پلاس Ace 2V در چین به‌شرح زیر است:

  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت؛ ۳۳۰ دلار
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۶ گیگابایت؛ ۳۶۰ دلار
  • مدل ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۶ گیگابایت؛ ۴۰۰ دلار

گوشی هوشمند وان‌ پلاس Ace 2V در رنگ سبز و مشکی دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. پیش‌سفارش این محصول از امروز آغاز خواهد شد و عرضه‌ی آن نیز برای ۱۳ مارس (۲۲ اسفند ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

طبق پیش‌بینی‌ها وان‌ پلاس Ace 2V احتمالاً طی ماه‌های آینده با نام وان‌ پلاس نورد ۳ روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس