مشخصات گوشی وان‌ پلاس نورد N30 SE 5G 

44
0
مشخصات گوشی وان‌ پلاس نورد N30 SE 5G 

گوشی جدید وان پلاس از نمایشگر 6.72 اینچی LTPS LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی 1/2.76 اینچی و اندازه پیکسل 0.64 میکرومتری قرار گرفته است. این دستگاه همچنین از دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در این پست به بررسی مشخصات گوشی وان‌ پلاس نورد N30 SE 5G می پردازیم.

مشخصات گوشی وان‌ پلاس نورد N30 SE 5G 

قدرت این گوشی هوشمند را تراشه مدیاتک دایمنسیتی 6020 تأمین می‌کند که توسط 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض OxygenOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می‌کند. این دستگاه از اسپیکر استریو بهره می‌برد و به حالت افزایش صدای Ultra مجهز شده است.
انرژی وان پلاس نورد N30 SE 5G توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC تأمین می‌شود. این دستگاه در رنگ‌های مشکی و فیروزه‌ای روانه بازار می‌شود و هم‌اکنون در سایت جهانی و امارات متحده عربی وان پلاس در دسترس قرار گرفته است.

مشخصات گوشی وان‌ پلاس نورد N30 SE 5G 

قیمت این گوشی هوشمند در بازار امارات متحده عربی برابر 163 دلار است که با توجه به مشخصات فنی، منطقی به‌نظر می‌رسد. این دستگاه از فردا وارد بازار این کشور می‌شود، اما انتظار می‌رود در آینده کاربران در کشورهای دیگر هم به آن دسترسی پیدا کنند.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس