قیمت گوشی پوکو C65

63
0
قیمت گوشی پوکو C65

گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی پوکو C65 با تراشه‌ی Helio G85 و نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی ۹۰ هرتزی رسماً معرفی شد. دراین پست به بررسی قیمت گوشی پوکو C65 می پردزایم.

قیمت گوشی پوکو C65

پوکو C65 به‌عنوان جانشین پوکو C55 معرفی شد. همان‌طور‌که انتظار می‌رفت، این گوشی اکنون به نمایشگری با نرخ نوسازی بیشتر و دوربین بهبودیافته و فناوری شارژ سریع‌تر مجهز است.

پوکو C65 از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت بهره می‌برد. این پنل ۸ بیتی است و گواهی TUV نیز دارد. به‌بیان بهتر، از چشم کاربر دربرابر نور آبی مضر محافظت می‌کند.

قاب پشتی پوکو C65 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند که گشودگی لنز آن f/۱.۸ است. درکنار دوربین اصلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با f/2.4 تعبیه شده که از حسگر تشخیص‌ عمق نسل قبل بهتر است.

در پنل جلویی Poco C65، دوربین ۸ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد که درمقایسه‌با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی پوکو C55 بهبود یافته است. این دوربین از نور ملایمی برای ثبت تصاویر سلفی باکیفیت‌تر حتی در شرایط کم‌نور نیز بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های پوکو C65 می‌توان به حسگر اثرانگشت اشاره کرد که در لبه‌ی کناری تعبیه شده است؛ البته گوشی پوکو از احراز هویت با تشخیص‌ چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

پوکو C65 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۸ وات استفاده و باتری گوشی را با درگاه USB-C شارژ می‌کند؛ البته در جعبه‌ی این محصول شارژ ۱۰ واتی ارائه می‌شود. ناگفته نماند که این دستگاه به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز مجهز شده است.

قلب تپنده‌ی پوکو C65 پردازنده مدیاتک Helio G85 است که با فرایند ۱۲ نانومتری تولید شده است. این پردازنده را ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی می‌کند. پوکو C65 در رنگ مشکی و آبی و بنفش روانه‌ی بازار می‌شود. شایان ذکر است که قیمت گوشی مذکور و تاریخ دقیق عرضه‌ی آن به بازار هنوز مشخص نیست. در زمینه قیمت گوشی پوکو C65  باید همچنان منتظر باشیم.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس