نحوه مشاهده وضعیت WhatsApp بدون اینکه کسی بداند

128
0
مشاهده وضعیت WhatsApp بدون اینکه کسی بداند

مخفیانه وضعیت های WhatsApp را بدون اینکه فرستنده آیکون پروفایل شما را در به روز رسانی خود ببیند، مشاهده کنید. مشاهده وضعیت WhatsApp بدون اینکه کسی بداند.

اگر می‌خواهید فعالیت خود را در واتس‌اپ مخفی نگه دارید، می‌توانید از راه‌حل‌هایی استفاده کنید تا نمایه‌تان هنگام مشاهده وضعیت واتس‌اپ دیده نشود. در اینجا به روش هایی که می توانید استفاده کنید نگاهی می اندازیم.

1. قبل از بررسی وضعیت آنها، حالت هواپیما را فعال کنید

یک راه سریع برای بررسی وضعیت WhatsApp بدون اینکه کسی بداند این است که حالت هواپیما را در دستگاه خود فعال کنید. شما می توانید به صورت دستی اتصال Wi-Fi یا داده تلفن همراه خود را غیرفعال کنید، اما حالت هواپیما طوری طراحی شده است که تمام سیگنال های بی سیم و تلفن همراه از تلفن را غیرفعال می کند.

حتی اگر اتصال اینترنت ندارید، همچنان می توانید وضعیت آنها را بررسی کنید زیرا تلفن شما به طور موقت آن را به عنوان داده های ذخیره شده ذخیره می کند. تب Updates را در WhatsApp باز کنید و روی وضعیتی که می خواهید بررسی کنید کلیک کنید.

2. قابلیت Read Receipts را غیرفعال کنید

قابلیت Read Receipts WhatsApp بیشتر بر پیام‌های ارسالی یا دریافتی تأثیر می‌گذارد. با غیرفعال شدن این ویژگی، واتس‌اپ دو علامت آبی را در زیر پیام‌هایی که خوانده‌اید نمایش نمی‌دهد. بنابراین فرستنده‌ها می‌توانند پیام‌های خود را به‌عنوان «تحویل شده» ببینند، اما شما می‌توانید پیام‌های WhatsApp را بدون اطلاع فرستنده بخوانید.

وضعیت های واتس اپ هم همینطور. اگر رسید خواندن را غیرفعال کنید، واتس اپ به آنها در مورد مشاهده وضعیت آنها اطلاع نمی دهد. Read Receipts به طور پیش‌فرض فعال است، بنابراین در اینجا می‌توانید آن را خاموش کنید:

1. WhatsApp را راه اندازی کنید.

2.روی آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

3.به حریم خصوصی بروید.

4.روی کلید کنار Read Receipts کلیک کنید.

3. از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید

روش دیگری برای بررسی وضعیت واتس اپ افراد بدون اینکه او بداند، استفاده از یک برنامه شخص ثالث است. با این حال، باید توجه داشت که برنامه های شخص ثالث با شرایط خدمات واتس اپ مخالف هستند و استفاده از یک برنامه شخص ثالث با خطر مسدود شدن اکانت شما یا افشای اطلاعات شخصی و اعتبار ورود به سیستم همراه است.

بررسی مخفیانه وضعیت ها در واتس اپ

مانند سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، محتوای ارسال شده به عنوان وضعیت در واتس اپ به مدت 24 ساعت در دسترس خواهد بود. بنابراین، شما باید یکی از روش ها را قبل از تمام شدن زمان امتحان کنید.

اکنون، اگر نمی خواهید کسی وضعیت شما را در واتس اپ بررسی کند، می توانید شماره او را از مخاطبین خود حذف کرده یا آنها را مسدود کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس