مشخصات تبلت ویوو پد 2

48
0
مشخصات تبلت ویوو پد 2

ویوو تبلت رده‌بالای Pad 2 را با تراشه‌ی Dimensity 9000، نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم معرفی کرد. در این پست به معرفی مشخصات تبلت ویوو پد 2  می پردازیم.

مشخصات تبلت ویوو پد 2

ویوو در رویداد اخیر خود درکنار گوشی‌های تاشو X Fold 2 و X Flip، تبلت جدیدی معرفی کرد. این محصول که Vivo Pad 2 نام دارد به‌عنوان جانشین جدید ویوو پد نسل یک روانه‌ی بازار خواهد شد.
ویوو پد ۲ از صفحه‌نمایش ۱۲٫۱ اینچی LCD با وضوح 2.8K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر از HDR10 نیز پشتیبانی می‌‌کند و حداکثر روشنایی آن به ۶۰۰ نیت می‌رسد. تبلت جدید ویوو با قلم و کیبورد سازگاری دارد و با بهره گرفتن از موتور شبیه‌سازی لمسی، بازخوردی واقعی هنگام کار با قلم ارائه می‌دهد که به گفته‌ی ویوو، حسی شبیه نوشتن روی کاغذ دارد.

ویوو پد ۲ به چهار بلندگو و دو توییتر مجهز شده است و خروجی صدای آن به ۶ وات می‌رسد. این دستگاه بدنه‌ای از جنس فلز دارد و سبک و نازک طراحی شده است. از دیگر قابلیت‌های تبلت مذکور می‌توان به ماژول دوربین پشتی دایره‌ای آن اشاره کرد که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و فلش LED است. دوربین سلفی این محصول نیز ۸ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است.

قلب تپنده‌ی ویوو پد ۲ تراشه‌ی Dimensity 9000 مدیاتک است و حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 عرضه می‌شود. این تبلت به باتری بزرگ ۱۰ هزار میلی‌ آمپرساعتی مجهز شده است و از شارژ سریع ۴۴ وات نیز پشتیبانی می‌کند. تبلت جدید ویوو به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط‌کاربری OriginOS 3 عرضه می‌شود.
مدل ۱۲۸ گیگابایتی ویوو پد ۲ با رم ۸ گیگابایت با قیمت ۳۴۸ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی این محصول با رم ۸ گیگابایت با برچسب ۴۰۱ دلار دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه با رم ۱۲ گیگابایت نیز به‌ترتیب ۴۵۰ دلار و ۴۹۴ دلار است. قلم ویوو Pencil و صفحه‌کلید Smart Touch Keyboard به‌ترتیب با قیمت ۷۳ دلار و ۸۷ دلار به‌فروش می‌رسند. این محصول در رنگ آبی، بنفش و خاکستری روانه‌ی بازار خواهد شد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس