مشخصات کلیدی و قیمت سامسونگ گلکسی تب A7 فاش شد

77
0
سامسونگ گلکسی تب A7

نسخه‌ی ۲۰۲۲ سامسونگ گلکسی تب A7 به‌زودی رونمایی خواهد شد؛ زیرا یکی از افشاگران به‌نام Snoopy Tech، مشخصات کلیدی، قیمت و رندر این تبلت را منتشر کرده است.

رندر گلکسی تب A7 حاشیه‌های ضخیمی در اطراف نمایشگر نشان می‌دهد و در پنل پشتی آن دوربین تکی بدون فلاش قرار دارد. در واقع ظاهر آن کاملاً شبیه به گلکسی تب A7 10.4 است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود.

مشخصات و قیمت سامسونگ گلکسی تب A7 (2022)

نسخه‌ی ۲۰۲۲ گلکسی تب A7 به احتمال زیاد به صفحه‌نمایش TFT با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل مجهز خواهد شد. از طرفی، با تراشه‌ی Unisoc T618 به‌همراه ۳ گیگابایت رم همراه خواهد بود.

گلکسی تب A7 دارای ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق کارت microSD خواهد بود. این دستگاه به وسیله یک باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر‌ساعت تغذیه خواهد شد. این تبلت در قسمت جلو از دوربین سلفی ۶ مگاپیکسل و در پشت از دوربین ۸ مگاپیکسل پشتیبانی خواهد کرد.

به جز تراشه، تمام موارد دیگر به نسخه‌ی ۲۰۲۰ گلکسی تب A7 10.4 شباهت دارد. مدل قدیمی‌تر از پلتفرم موبایل Snapdragon 662 استفاده میکرد. افشای اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این تبلت با قیمت ۱۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. درحال‌حاضر اطلاعاتی درباره‌ی تاریخ رسمی معرفی این تبلت در دسترس نیست.

طی اخبار منتشر شده، سامسونگ رویداد بعدی Unpacked خود را در ماه آگوست برگزار می‌کند که در آن از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۴، گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو رونمایی خواهد کرد. براساس برخی شایعات، غول فناوری کره جنوبی این رویداد را در ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ برگزار خواهد کرد و فروش آن‌ها از ۲۶ آگوست ۲۰۲۲ آغاز می‌شود. پیش‌بینی می‌شود این شرکت تا چند روز آینده اخبار برگزاری رویداد Unpacked را منتشر کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس