مشخصات لپ تاپ XPS 13 Plus دل

43
0
مشخصات لپ تاپ XPS 13 Plus دل

دل با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد یکی از مهم‌ترین و شیک‌ترین لپ تاپ‌هایش را با قطعات سخت‌افزاری جدید به‌روزرسانی کرده است. مدل ۲۰۲۳ ایکس پی اس ۱۳ پلاس از لحاظ ظاهری مشابه مدل ۲۰۲۲ است؛ بدین ترتیب همچنان با کیبورد تخت، نوار LED در بالای کیبورد و تاچ‌پد مخفی مبتنی‌بر بازخورد هپتیک طرف هستیم. در این پست به بررسی مشخصات لپ تاپ XPS 13 Plus دل می پردازیم.

مشخصات لپ تاپ XPS 13 Plus دل

اصلی‌ترین تغییر XPS 13 Plus در نسل جدید، بهره‌مندی از پردازنده‌ی نسل سیزدهمی Core i7-1360P اینتل است. XPS 13 Plus دستگاهی خوش‌ساخت و چشم‌نواز است که نمایشگر بسیار خوبی دارد، اما در نسل قبل کارشناسان به پردازنده‌ی محصول ایراد گرفتند.

مدل جدید لپ تاپ رده‌بالای دل از پردازنده‌ی سری P اینتل استفاده می‌کند. پردازنده‌های این خانواده ازلحاظ مصرف انرژی در بین خانواده‌ی کم‌مصرف U و خانواده‌ی پرقدرت(و پرمصرف) H جای می‌گیرند. اینتل در پردازنده‌های سری P تعداد هسته‌های کم‌مصرف را افزایش داده است و این یعنی احتمالاً شارژدهی XPS 13 Plus 2023 درمقایسه‌با مدل قبلی بهتر خواهد بود.

جدیدترین لپ تاپ دل به ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5 و دو ترابایت درایو ذخیره‌سازی مجهز است. یکی از کانفیگ‌های این لپ تاپ نمایشگری با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل از نوع IPS دارد. کانفیگی که از نمایشگر ۳٬۸۴۰ در ۲٬۴۰۰ پیکسلی استفاده می‌کند نیز به پنل IPS مجهز است، اما بهترین کانفیگ از نمایشگر OLED با وضوح ۳٬۴۵۶ در ۲٬۱۶۰ پیکسل استفاده می‌کند.

ارزان‌ترین کانفیگ لپ تاپ XPS 13 Plus 2023 که ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و نمایشگر غیرلمسی ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسلی دارد با قیمت ۱٬۳۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

theverge

5/5 - (3 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس