اضافه شدن google bard به گوشی‌های پیکسل

50
0
اضافه شدن google bard به گوشی‌های پیکسل

گزارش‌های تأییدنشده ادعا می‌کنند گوگل قصد دارد چت‌بات بارد را به‌عنوان ویجت به صفحه‌ی اصلی گوشی‌ها و تبلت‌های پیکسل اضافه کند. با این کار دسترسی به گوگل بارد ساده‌تر می‌شود و تعداد کاربران این چت‌بات افزایش پیدا خواهد کرد. در این پست به بررسی اضافه شدن google bard به گوشی‌های پیکسل می پردازیم.

اضافه شدن google bard به گوشی‌های پیکسل

بارد چت‌باتی خبرساز است که در رقابت اولیه با ChatGPT و Bing Chat با شکستی واضح مواجه شد. بارد فعلاً در فاز آزمایشی به سر می‌برد و به‌صورت گسترده در اختیار کاربران قرار نگرفته است.

مایکروسافت پس از محبوبیت ChatGPT، فناوری استفاده‌شده در این چت‌بات را به موتور جست‌و‌جوی بینگ اضافه کرد. در ادامه شاهد اضافه شدن نسخه‌ی جدید بینگ به مرورگر اج و همچنین سیستم‌عامل ویندوز بودیم. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد در اقدامی مشابه، بارد را ازطریق محصولات دیگرش محبوب‌تر کند.

کدهای فاش‌شده نشان می‌دهند که بارد در قالب اپلیکیشن مستقل یا قابلیتی اضافه در اپلیکیشن Google Search برای اندروید ارائه می‌شود. سپس کاربران خواهند توانست ویجت بارد را به صفحه‌ی اصلی اضافه کنند. در حال حاضر هیچ جزئيات دیگری درباره‌ی ویجت بارد منتشر نشده است.

mspoweruser

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس