معرفی سه هدفون برتر سال 2020 در فروشگاه آمازون

هدست‌ها یکی از ابزار‌های اساسی برای برقراری ارتباط هستند، در ادامه معرفی سه هدفون برتر سال 2020 با ما همراه باشید.

103
0
معرفی سه 3 هدفون برتر سال 2020

هدست‌ها یکی از ابزار‌های اساسی برای برقراری ارتباط هستند، به ویژه در جا‌هایی که بیش‌تر نیاز است از سر و صدا جلوگیری شود. هدست‌ها به خصوص در بین گیمرها بسیار محبوب هستند، آن‌ها به اینگونه محصولات نیاز دارند تا فضای ایجاد شده توسط سازندگان بازی را بهتر تجربه کنند و هم چنین با هم تیمی‌های خود صحبت کنند.  در ادامه معرفی سه هدفون برتر سال 2020 با ما همراه باشید. (توجه داشته باشید لیست با در نظر گرفتن قیمت نوشته شده است).

معرفی سه هدفون برتر سال 2020

HyperX Cloud Alpha

معرفی سه 1 هدفون برتر سال 2020

  • کیفیت بالای بدنه و صدا
  • $۹۹/۹۹ در آمازون

در این هدفون شاهد طراحی دوگانه موسوم به Dual-Chamber برای گوشی‌ها هستیم تا از این طریق میزان صدای بلند باس از صدای کم باس تفکیک بیش‌تری داشته باشد. از طرف دیگر طراحی دوگانه در قسمت گوشی‌های هدفون باعث کاهش صدای محیط اطراف نیز خواهد شد. در هدفون Cloud Alpha شاهد طراحی خاصی هستیم تا گیمر به راحتی بتواند از این هدفون برای ساعت‌های متوالی استفاده کند. در ساخت بدنه هدفون Cloud Alpha از آلومینیوم استفاده شده است و در نتیجه با هدفونی سبک و مقاوم طرف هستیم. امکان تنظیم صدا و قطع کردن میکروفون هدفون نیز از طریق کابلی که در این هدفون تعبیه شده است میسر می‌شود. این کابل بسته به تمایل کاربر قابل جدا شدن از هدفون است. شرکت‌ HyperX هدفون Cloud Alpha را به گونه‌ای طراحی کرده است تا با بیش‌تر کنسول‌های رایج بازی و همچنین کامپیوترهای خانگی از طریق جک ۳/۵ میلی‌متری قابل اتصال و استفاده باشد.

در مجموع برای این محدوده قیمت، انتخاب خوبی است.

SteelSeries Arctis Pro + GameDAC

معرفی سه 2 هدفون برتر سال 2020

  • راحتی و صدای فوق العاده
  • $۲۲۹/۹۹ در آمازون
  • ارزان‌ترین هدست موجود در بازار نیست، اما ارزش خرید دارد.
  • Arctis Pro + GameDAC

از سیستم با کیفیت و نرخ ۹۶kHz ،۲۴-bit بهره می‌برد که به شما صدای صاف و فوق‌العاده با کیفیت را ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های مهم این هدست، می‌توان به بلندگوهای با تراکم بالای نئودیمیومی، سیستم حذف نویز و هم‌گام سازی صدا اشاره کرد، که همه این اینها به شما اجازه می‌دهد در بازی غرق شوید. همچنین میکروفون، ارتباط با هم تیمی‌ها را مدیریت می‌کند.

Plugable Performance Onyx HS53

معرفی سه هدفون برتر سال 2020

  • هدست مخصوص بازی ارزان قیمت برای کامپیوتر
  • $۴۵ در آمازون
  • Plugable

یک هدست با قیمت مناسب ۵۰ دلار، برای بازی ساخته است که ارزش بررسی دارد، حتی اگر جنبه مالی قضیه برایتان اهمیت زیادی نداشته باشد.

این محصول با کاپ‌های بزرگ که گوش‌ها را کاملا می‌پوشاند و بالشتک‌های بزرگ از جنس فوم طراحی شده است. میکروفون قابلیت جمع شدن یا جدا شدن ندارد اما یک ترفند جالب دارد که وقتی آن را به سمت بالای سر خود بچرخانید، به صورت خودکار قطع می‌شود.

حال که با سه هدفون برتر سال 2020 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس