مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G

50
0
مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G

سری ردمی نوت ۱۲ هم‌اکنون در بازار جهانی عرضه و با استقبال مشتریان روبه‌رو شده است. کل این مجموعه مشخصات چشمگیری دارد و شامل اتصال 5G با قیمت رقابتی می‌شود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی گوشی جدیدی از سری نوت ۱۲ با اتصال 4G است. در این پست به بررسی مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G می پردازیم.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G

Sudhanshu Ambhore، افشاگر معروف، با انتشار توییتی رندرهای ردمی نوت ۱۲ را به‌اشتراک گذاشت. این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی 4G از همان زبان طراحی دو عضو دیگر این سری پیروی خواهد کرد و بدنه‌ای تخت خواهد داشت. جزیره‌ی دوربین نیز مشابه است و ماژول مستطیلی شامل سه حلقه‌ی مجزا برای حسگرهای دوربین به‌چشم می‌خورد.
در نمای جلو، ردمی نوت ۱۲ 4G طبق تصویر به صفحه‌نمایش تخت با بریدگی حفره‌ای در مرکز بالا مجهز است. حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش مناسب هستند؛ نه خیلی ضخیم، نه خیلی نازک. درمجموع باتوجه‌به اینکه قیمت گوشی مذکور ارزان‌تر از ۱۸۰ دلار خواهد بود، کاملاً پریمیوم به‌نظر می‌رسد.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G
مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G

همچنین، تصویری واقعی از این گوشی به‌اشتراک گذاشته شده است که بخش «About phone» آن را نشان می‌دهد. این گزارش نشان می‌دهد که قدرت سخت‌افزاری ردمی نوت ۱۲ 4G را تراشه‌ی معرفی‌نشده‌ی Snapdragon 680 کوالکام تأمین خواهد کرد. طبق شنیده‌ها، این تراشه نسخه‌ی اورکلاک‌شده‌ی Snapdragon 660 کوالکام است. علاوه‌براین، این گوشی شاید از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم مجازی بهره ببرد. گفته می‌شود ردمی نوت ۱۲ 4G به‌‌صورت پیش‌فرض رابط کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد.
شایعات قبلی نیز به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز ۶٫۶۷ اینچی AMOLED و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ وات اشاره می‌کنند. تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۲ 4G هنوز مشخص نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس