مشخصات گوشی ردمی A2

55
0
مشخصات گوشی ردمی A2

طبق شایعات اخیر، شیائومی به‌زودی نسل جدید گوشی اقتصادی ردمی A1 را با نام ردمی A2 معرفی خواهد کرد. این محصول قبلاً گواهی‌های موردنیاز را از سازمان‌های استاندارد هند دریافت کرده است و به‌زودی وارد مرحله‌ی تولید انبوه خواهد شد. در این پست به بررسی مشخصات گوشی ردمی A2 می پردازیم.

افشاگر نام‌آشنای خبرهای فناوری، رونالد کوانت رندرهایی از ردمی A2 به‌اشتراک گذاشته است. این منبع همچنین اعلام کرده است گوشی مذکور از تراشه‌ی Helio G36 مدیاتک بهره خواهد برد.

مشخصات گوشی ردمی A2
مشخصات گوشی ردمی A2

با نگاهی به رندرهای Redmi A2 مشخص می‌شود این محصول از طراحی مشابه ردمی A1 استفاده خواهد کرد. گوشی مذکور همچنان به بدنه‌ی پشتی پلاستیکی با دوربین دوگانه مجهز شده است. در بخش جلویی دستگاه نیز شاهد حاشیه‌های ضخیم اطراف نمایشگر هستیم و بریدگی دوربین سلفی نیز در بالای آن قرار دارد. لبه‌ی سمت‌راست گوشی میزبان دکمه‌ی پاور و دکمه‌های تنظیم صدا است و درگاه mirco USB و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در لبه‌ی پایینی آن قرار دارند. حفره‌های مربوط به بلندگوی دستگاه نیز در لبه‌ی بالایی آن تعبیه شده‌ است.

ردمی A2 در سه رنگ مشکی، سبز و آبی روانه‌ی بازار خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است گوشی مورداشاره در بازارهای اروپایی با برچسب ۹۷ یورو عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی ردمی A2

همان‌طور که اشاره شد، ردمی A2 احتمالاً با تراشه‌ی مدیاتک Helio G36 عرضه خواهد شد. این سیستم-روی-چیپ (SoC) هشت هسته دارد و براساس فرآیند ۱۲ نانومتری تولید شده است. حداکثر فرکانس هسته‌های این پردازنده به ۲٫۲ گیگاهرتز می‌رسد و در کنار آن ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی درنظر گرفته شده است. البته این گوشی از درگاه microSD تا ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

ردمی A2 به یک نمایشگر ۶٫۵۲ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز خواهد شد و طبق رندرها، حسگر اثرانگشت ندارد و شاید این ویژگی فقط برای مدل ردمی A2 Plus درنظر گرفته شده باشد. دربخش پشتی دستگاه نیز شاهد دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو 1080p و همچنین دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص‌عمق خواهیم بود. دوربین سلفی این گوشی نیز احتمالاً ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار ردمی A2 می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات اشاره کرد. این محصول به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ (Go Edition) روانه‌ی بازار خواهد شد و از بلوتوث ۵ و وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس