ابتلای بروس ویلیس به بیماری زوال عقل

87
0
ابتلای بروس ویلیس به بیماری زوال عقل

متاسفانه بروس ویلیس، بازیگر باسابقه و شناخته‌شده آمریکایی‌ ـ آلمانی درست یک سال پس از آنکه به بیماری افازی (از فقدان یا کمبود قدرت تکلم) مبتلا شده بود، اکنون طبق اعلام جمعی از اعضای خانواد‌ه او وضعیتش رو به وخامت رفته است. در جدیدترین گزارش‌ها تایید شده که بروس ویلیس اکنون به بیماری زوال عقد که مهم‌ترین نوع آن همان آلزایمر یا فراموشی است مبتلا شده است. در این خبر ناگوار به ابتلای بروس ویلیس به بیماری زوال عقل می پردازیم.

ابتلای بروس ویلیس به بیماری زوال عقل

جمعی از اعضای خانواده او در بیانیه‌ای اعلام کردند:

از طرف تمام خانواده، می‌خواهیم از این فرصت استفاده کرده و از همه شما بخاطر پیام‌های محبت‌آمیز برای بروس در ۱۰ ماه گذشته تشکر کنیم. شما روح مهربان و بخشنده‌ای دارید و ما از این بابت بی‌نهایت سپاسگزاریم. به پاس لطف فراوان شما و اینکه می‌دانیم بروس را به اندازه ما دوست دارید، لازم دانستیم تا از وضعیت او اطلاعاتی را به شما ارائه کنیم.

در این بیانیه همچنین آمده که «ویلیس همیشه معتقد بود از صدا و جایگاه خود برای کمک به دیگران و بالا بردن آگاهی درباره مسائل مهم استفاده کند و اگر امروز می‌توانست خودش شخصا وارد عمل می‌شد و با افرادی درگیر این بیماری و نحوه تاثیر آن بر خانواد‌ه‌شان که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند صحبت می‌کرد.» خانواده ویلیس پیش از این نیز در سال ۲۰۲۲ و مراحل اولیه تشخیص، بیماری او را اعلام کردند که در نهایت منجر به بازنشستگی وی شد.
آفازی یک بیماری عصبی است که طی آن توانایی صحبت کردن و درک گفتار را محدود می‌کند و همانطور که از نام بیماری «زوال عقل» پیداست، این بیماری باعث انحاط پیشبرد لوب‌های پیشانی و گیجگاهی با شروع تدریجی و فزاینده می‌شود. بروس ویلیس در دهه ۸۰ و در کمدی تلویزیونی Moonlighting به شهرت رسید و با فیلم بلاک باستر Die Hard یا همان جان سخت به یک ستاره اکشن تمام عیار تبدیل شد. این بازیگر محبوب بیش از ۱۴۰ اثر سینمایی به نام خود دارد و موفق به دریافت دو جایز گرمی نیز شده است.

در سپتامبر ۲۰۲۲، طبق گزارش‌ها، این بازیگر حقوق خود را فروخت تا اجازه دهد یک «دوقلوی دیجیتالی» یا همان دیپ‌فیک برای زندگی و بازی در پروژه‌های آینده او مورد تایید قرار گیرد.

gamespot

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس