مشخصات گوشی ریلمی GT5

74
0
مشخصات گوشی ریلمی GT5

گوشی ریلمی GT5 به کاربران اجازه می‌دهد فرکانس پردازنده‌ این دستگاه را به‌راحتی و ازطریق منوی مخصوص، تنظیم کنند.
ریلمی تأیید کرده به‌زودی گوشی هوشمند GT5 را عرضه خواهد کرد؛ دستگاه که از Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد و قرار است با قیمت رقابتی روانه‌ی بازار شود. این محصول همچنین قابلیتی را ارائه می‌دهد که هنوز به‌طور رسمی در گوشی‌های دیگر مشاهده نکرده‌ایم. در این پست به بررسی مشخصات گوشی ریلمی GT5 می پردازیم.

مشخصات گوشی ریلمی GT5

ریلمی در ویبو تأیید کرد گوشی GT5 امکان جالب و بسیار کاربردی را دراختیار کاربران قرار خواهد داد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد فرکانس Snapdragon 8 Gen 2 را مطابق نیاز خود تنظیم کنید.

افشاگر نام‌آشنا Digital Chat Station اسکرین‌شاتی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد امکان تنظیم فرکانس هسته‌های بزرگ، متوسط و کوچک تراشه‌ی ریملی GT5 وجود دارد. امیدواریم بتوان این تنظیمات را براساس هر برنامه نیز اعمال کرد و به‌عنوان مثال فرکانس را برای اجرای بازی‌های سنگین افزایش داد و برای اجرای برنامه‌های سبک آن را روی کمترین حالت ممکن تنظیم کرد.

انتظار می‌رود ریلمی قابلیتی برای بازگشت فرکانس پردازنده به‌حالت پیش‌فرض نیز ارائه دهد تا درصورتی‌که کاربران این مشخصه را بیش‌ از حد کم یا زیاد کردند، امکان بازگشت به‌ حالت اولیه وجود داشته باشد.

احتمالاً ریلمی اولین گوشی هوشمند با قابلیت تغییر مستقیم فرکانس پردازنده را عرضه خواهد کرد. گفتنی است پیش‌ از این برای تغییر فرکانس پردازنده‌ی گوشی باید آن را روت می‌کردید.

طبق گزارش‌ها، ریلمی GT5 حداکثر با ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد و بدین‌ترتیب شاهد افزایش تعداد گوشی‌هایی هستیم که با رم ۲۴ گیگابایت روانه‌ی بازار می‌شوند. دستگاه مذکور در تاریخ ۲۸ آگوست برای بازار چین رونمایی خواهد شد اما هنوز خبری درمورد عرضه‌ی نسخه‌ی جهانی آن دردسترس نیست.

باید دید قیمت گوشی ریلمی GT5 چقدر نسبت‌ به پرچمدارانی مثل گلکسی S23 و آیفون ۱۴ کمتر خواهد بود و آیا این تفاوت قیمتی می‌تواند نظر خریداران را به گوشی مذکور جلب کند یا خیر.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس