مشخصات گوشی میکس فولد ۴ شیائومی

60
0
مشخصات گوشی میکس فولد ۴ شیائومی

شیائومی در سال ۲۰۲۴ دو گوشی تاشدنی جدید را در چین عرضه خواهد کرد. بر‌اساس حدس‌و‌گمان‌ها، اولین گوشی تاشدنی امسال این برند میکس فلیپ است که احتمالاً تا پایان ماه فوریه ۲۰۲۴ به‌همراه شیائومی ۱۴ اولترا عرضه می‌شود. در این پست به بررسی مشخصات گوشی میکس فولد ۴ شیائومی می پردازیم.

مشخصات گوشی میکس فولد ۴ شیائومی

گوشی شیائومی مدل میکس فولد ۴ دومین گوشی تاشدنی چینی‌ها است که احتمالاً در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود و اخیراً برخی از جزئیات آن فاش شده است.میکس فولد ۴ شیائومی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز است و از ارتباطات ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر‌این، انتظار داریم که گوشی مذکور با رابط کاربری HyperOS و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه شود.جزئیات خاصی از میکس فلیپ منتشر نشده است؛ اما انتظار داریم که هر دو گوشی میکس فلیپ و شیائومی ۱۴ اولترا مانند میکس فولد ۴ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره ببرند و از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی کنند.

درباره‌ی قیمت گوشی میکس فولد ۴ و تاریخ عرضه‌ی آن، اطلاعاتی دردسترس نیست؛ اما احتمالاً این گوشی در می ۲۰۲۴ یا در رویداد آینده‌ی شیائومی درکنار محصولاتی مانند تبلت شیائومی سری پد ۷ معرفی خواهد شد.

gsmchina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس