مشخصات دوربین‌های شیائومی 14 اولترا

62
0
مشخصات دوربین‌های شیائومی 14 اولترا

شیائومی در حال آماده‌شدن برای عرضه گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا است. حالا پیش از معرفی رسمی این دستگاه، برخی از مشخصات کلیدی دوربین‌های آن توسط یک منبع قابل‌اعتماد فاش شده است. در این پست به بررسی مشخصات دوربین‌های شیائومی 14 اولترا می پردازیم.

مشخصات دوربین‌های شیائومی 14 اولترا

غول چینی برای گوشی پرچمدار خود از ماژول دوربین دایره‌ای استفاده خواهد کرد. در ادامه گفته‌شده که ماژول دستگاه شامل لنز کروی VARIO-SUMMILUX 1:1.63-2.5/12-120 (ASPH) می‌شود و دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی سونی LYT-900 است که محدوده دیافراگم متغیر f/1.63-f/2.5 را ارائه می‌کند.

او همچنین اشاره کرده که دوربین اصلی دستگاه با یک لنز تله‌فوتو پریسکوپ 120 میلی متری نیز همراه خواهد شد. در این پست همچنین تصویری به اشتراک گذاشته شده که ماژول بزرگ دوربین‌های شیائومی 14 اولترا را نشان می‌دهد. در این تصویر، چهار بریدگی برای سنسورهای دوربین و فلاش LED دستگاه وجود دارد.

علاوه بر این، پرچمدار آینده شیائومی ممکن است از قابلیت اتصال ماهواره نیز پشتیبانی کند. در پلتفرم‌های صدور گواهینامه مانند EEC و BIS به این ویژگی اشاره شده است. اخیراً همچنین در گزارشی گفته‌شده‌بود که شیائومی 14 اولترا ممکن است دارای دوربین زیر نمایشگر باشد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس