بررسی مشخصات گوشی ناتینگ فون 2

58
0
مشخصات گوشی ناتینگ فون 2

Nothing Phone 1 یکی از جالب‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۲ بود. آنچه که ناتینگ فون را از سایر گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کرد، طراحی پشت و نوارهای نوری خیره‌کننده‌ی آن بود که جلوه‌ی زیبایی به دستگاه می‌بخشید؛ بااین‌حال، پردازنده‌ی اسنپدراگون نسل ۷ موجب شد این گوشی به یکی از گوشی‌های میان‌رده تبدیل شود و درنهایت برخی از علاقه‌مندان را از خود دور کرد. در این پست به بررسی مشخصات گوشی ناتینگ فون 2 می پردازیم.

مشخصات گوشی ناتینگ فون 2

خوشبختانه افرادی که منتظر رونمایی از ناتینگ فون ۲ هستند، نیازی نیست نگران این مسئله باشند. در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۳، Nothing و کوالکام اعلام کردند که ناتینگ فون ۲ دارای پردازنده‌ی Snapdragon 8 خواهد بود که باعث می‌شود این گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۳ به دستگاهی برتر با قدرت پردازشی قابل مقایسه با پرچمداران تولیدکنندگان اصلی تبدیل شود.

البته این شرکت درمورد جزئیات پردازنده صحبتی به میان نیاورد. این احتمال وجود دارد که ناتینگ فون ۲ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ روانه‌ی بازار شود که درحال‌حاضر بهترین پردازنده‌ی موجود در گوشی‌های پرچمدار است؛ بااین‌حال، این امکان وجود دارد که با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ سال گذشته یا حتی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نیز عرضه شود. اگر ناتینگ با این پردازنده‌های قدیمی‌تر سازگار بود، به Nothing Phone 2 این امکان را می‌داد که بدون افزایش قیمت، قدرت و عملکرد راضی‌کننده‌ای داشته باشد.

درواقع بسیار منطقی به‌نظر می‌رسد اگر ناتینگ این مسیر را برای گوشی دومش طی کند. Nothing Phone 1 نسبت به ویژگی‌هایی مانند طراحی منحصربه‌فرد، پردازنده‌ی خوب (نه عالی)، شارژ بی‌سیم و کیفیت دوربین قابل‌قبول با شروع قیمت از ۴۸۳ دلار، نسبتا ارزان بود. بااین‌همه، اگر ناتینگ فون ۲ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ارائه شود، این مسئله قیمت اولیه را تاحد زیادی افزایش می‌دهد و همین امر ممکن است طرفداران را از خرید این گوشی منصرف کند.

با همه‌ی این‌ها، صرف‌نظر از اینکه جدیدترین گوشی هوشمند ناتینگ، درنهایت کدام پردازنده‌ی اسنپدراگون را با خود همراه می‌کند، اخبار امرو تضمین می‌کند که Phone 2 گران‌تر از Phone 1 خواهد بود.

gadgets360

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس