معرفی گوشی وان‌پلاس V Fold و V Flip

36
0
گوشی وان‌پلاس V Fold و V Flip

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس تصمیم گرفته است تا به‌ جمع تولیدکنندگان گوشی‌های اضافه شود. این شرکت از نام‌هایی شبیه گوشی‌های تاشو سامسونگ برای محصولات تاشو خود استفاده خواهد کرد. به‌گفته‌ی افشاگر نام‌آشنا، موکول شارما، این شرکت چینی نام‌های OnePlus V Fold و OnePlus V Flip را ثبت کرده است؛ به‌همین‌دلیل، می‌توان آن‌ها را به‌عنوان رقبای احتمالی گلکسی زدفولد ۴ و زدفلیپ ۴ سامسونگ در نظر گرفت. در این پست به بررسی گوشی وان‌پلاس V Fold و V Flip می پردازیم.

گوشی وان‌پلاس V Fold و V Flip

شارما همچنین اعلام کرد وان‌پلاس درحال‌حاضر مشغول آزمایش یکی از گوشی‌های تاشو خود در چند کشور اروپایی است. احتمال دارد وان‌پلاس اولین گوشی تاشو خود را در سال جاری معرفی کند. این شرکت قصد دارد چند محصول تاشو عرضه کند؛ بنابراین، ثبت نام‌های V Fold و V Flip منطقی به‌نظر می‌رسد.

وان‌پلاس قصد دارد ۷ فوریه ۲۰۲۳ (۱۸ بهمن ۱۴۰۱) وان‌پلاس ۱۱ را رونمایی کند و خبری از مدل پرو این گوشی نیز دردسترس نیست. برخی شایعات حاکی از آن است امسال شاهد معرفی وان‌پلاس ۱۱ پرو نخواهیم بود. این احتمال وجود دارد که وان‌پلاس گوشی‌های تاشو جدیدش را جایگزین سری پرو کند.

درحال‌حاضر، اوپو با معرفی گوشی Find N2 و Find N2 Flip، به یکی از رقبای گوشی‌های تاشو سامسونگ تبدیل شده است. اگر وان‌پلاس هم بخواهد محصولات تاشو به بازار عرضه کند، انتظار می‌رود V Fold و V Flip، شباهت‌های زیادی با گوشی‌های تاشو اوپو داشته باشند.

androidauthority

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس