مشخصات گوشی ویوو X Fold 3 

49
0
مشخصات گوشی ویوو X Fold 3 

انتظار می‌رود ویوو X Fold 3 با طراحی اصلاح‌شده نسبت‌ به X Fold 2 روانه‌ی بازار شود و امروز اولین تصاویر از این گوشی تاشدنی در دنیای واقعی دردسترس قرار گرفته است. در این پست به بررسی مشخصات گوشی ویوو X Fold 3 می پردازیم.

مشخصات گوشی ویوو X Fold 3 

حساب کاربری آیس یونیورس عکس‌های گوشی ویوو را در ویبو به‌اشتراک گذاشته که نشان می‌دهند از راه دور به مک متصل شده است.

رابط کاربری ویوو X Fold 3 می‌تواند صفحه‌نمایش را تقسیم و بخش پایینی را به کیبورد تبدیل کند که می‌تواند برداشت جالبی از جاه‌طلبی‌های اپل برای عرضه‌ی دستگاه تاشدنی باشد.

مشخصات گوشی ویوو X Fold 3 

تصاویر ویوو X Fold 3 تغییرات دیگری را در اطراف قاب این گوشی نشان می‌دهند. کناره‌های دستگاه درمقایسه‌با مدل‌ قبلی، خمیدگی کمتری دارد و بلندگوی پایینی در جایگاه متفاوتی تعبیه شده است. تغییر دیگر اینکه دوربین جلو گوشی اکنون در گوشه‌ی سمت‌ راست بالای نمایشگر قرار دارد.

یکی از ویژگی‌های جالب ویوو X Fold 3، کلید پاور تخت این دستگاه است که احتمالاً حسگر اثر انگشت نیز در دل آن قرار دارد. در مقام مقایسه، ویوو X Fold 2 از حسگر اثر انگشت زیر هر دو نمایشگر داخلی و بیرونی بهره می‌برد و این یعنی شرکت چینی در نسل جدید گوشی تاشدنی خود احتمالاً به‌دنبال کاهش هزینه‌ها است. البته نسخه‌ی پرو X Fold 3 ممکن است مثل نسل قبلی با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه شود.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس