سری vivo X90 با تراشه SoC Dimensity 9200 و دوربین IMX758 ساخت سونی عرضه می‌شود

73
0
سری vivo X90

Vivo در تاریخ ۲۲ نوامبر از سری X90 در چین رونمایی خواهد کرد که انتظار می‌رود از سه مدل Vanilla، Pro و Pro+ تشکیل شده باشد. Vivo X90 Pro+ احتمالاً دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 2 SoC خواهد بود. البته شایعه شده است که مدل Vanilla با تراشه Dimensity 9200 عرضه می‌شود. این شایعات از زمانی که Vivo رسما تایید کرد که سری X90 از تراشه Dimensity 9200 بهره می‌برد، شروع شد.

همچنین مطلب بررسی vivo V25 را بخوانید.

vivo به صراحت نام هیچ مدلی را ذکر نکرده است، اما میتوان گفت که مدل X90 دارای Dimensity 9200 در داخل خود خواهد بود. زیرا این گوشی هوشمند اخیراً روی Geekbench با اندروید 13 و رم 12 گیگابایتی مشاهده شد. X90 Pro می‌تواند از Snapdragon 8 Gen-1 استفاده کند.

علاوه بر این، vivo تایید کرد که سری X90 دارای دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX758 خواهد بود. تصویری که توسط vivo به اشتراک گذاشته شده است، سمت عقب گوشی هوشمند X90 را نشان می‌دهد که دارای چهار دوربین است. دوربینی که در سمت راست بالا قرار دارد احتمالاً یک دوربین پریسکوپ است. vivo نام گوشی هوشمند را ذکر نکرده است، اما احتمالاً X90 Pro+ خواهد بود.

چند عکس که توسط vivo در وبسایت رسمی آن به اشتراک گذاشته شده بود، سری X90 را در رنگ های آبی، قرمز و مشکی نشان می‌داد. مدل های قرمز و مشکی دارای پنل پشتی چرم هستند. پس از بررسی دقیق، متوجه می‌شوید که گوشی های هوشمند مشکی و قرمز رنگ دارای واحدهای پریسکوپ هستند، در حالی که گوشی های آبی رنگ این ویژگی را ندارند. بخش دوربین آن نیز متفاوت به نظر می‌رسد. ما معتقدیم گوشی هوشمند آبی رنگ X90 است، در حالی که دو گوشی دیگر X90 Pro و X90 Pro+ هستند.

X90 در هر سه رنگ در دسترس خواهد بود.

گفته می‌شود هر سه گوشی با الگوریتم ZEISS و T* عرضه خواهند شد. vivo همچنین تایید کرد که سری X90 با تراشه V2 عرضه خواهند شد.

با توجه به اینکه هنوز شش روز دیگر به رویداد عرضه آن باقی مانده است، انتظار داشته باشید که vivo اطلاعات بیشتری در مورد سری X90 ارائه دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس