معرفی بهترین بند های اپل واچ ها در سال 2022

71
0
بهترین بند های اپل واچ

در بند های اپل واچ ها در سال 2022 به دنبال چه چیزی هستید! بهترین بند های اپل واچ را در ادامه بررسی کرده ایم.

هنگامی که اپل برای اولین بار اپل واچ را در سال 2015 عرضه کرد، یافتن بند ساعت هوشمند قابل تعویض که متناسب با سبک و نیاز های همه باشد، دشوار بود. امروزه، بند های ساعت های هوشمند با هزاران گزینه شخص ثالث در دسترس هستند. با این حال، غربال کردن آن دسته از بند ها که مد نظر شماست می‌ تواند دردسر ساز باشد، و مهم است که بدانید برای بین کالا های خوب از ارزان‌ ها تا پر هزینه ها به دنبال چه چیزی باشید.

به عنوان مثال، برخی از بند های شخص ثالث در شکاف‌ های اپل واچ شما و همچنین بند ‌های شخص اول اپل قرار نمی ‌گیرند، بنابراین می ‌توانند بیرون زده و در نتیجه بالقوه دچار اختلال شوند. سپس مشکل پیدا کردن مواد مناسب وجود دارد. در حالی که امروزه بند ها ارزان هستند، این بدان معنا نیست که همه آنها خوب هستند. برخی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسند، اما وقتی آن را باز می کنید، ساختار ضعیف و قطعات ارزان قیمت را ارائه می دهند.

به دست آوردن اندازه مناسب نیز مهم است. در طول سال ‌ها، اپل هنگام انتخاب بندی که متناسب با اپل واچ شما باشد، کمی گیج کننده بوده است. در سال 2018، این شرکت از اندازه های 38 میلی متری و 42 میلی متری به قاب های 40 میلی متری و 44 میلی متری تبدیل شد. با وجود این، همه بند های طراحی شده برای اپل واچ های کوچکتر به نسل های مختلف ادامه خواهند داد، در حالی که آنهایی که برای مدل بزرگتر طراحی شده اند نیز مناسب خواهند بود.

اپل در پاییز 2021 با معرفی اپل واچ سری 7 تغییر مشابهی را ایجاد کرد. این بار، سایز ساعت کوچکتر از نوار های ساعت 41 میلی متری استفاده می کند در حالی که مدل بزرگتر از 45 میلی متر استفاده می کند. مانند تغییر قبلی، کوچکترین اندازه قاب هر سری با بند ساعت کوچکتر کار می کند و بزرگترین مدل با بند ساعت بزرگتر مطابقت دارد.

همچنین شایان ذکر است که همه بند ها برای همه نیستند. راه ‌های مختلفی برای استفاده از اپل واچ وجود دارد، بنابراین خرید بندی که بتواند تعادل را ایجاد کند و هر کار و فعالیتی را که در حین استفاده از آن انجام می ‌دهید را در خود جای دهد، بسیار مهم است.

در زیر، تعداد انگشت شماری از بند ها را بررسی کرده ‌ایم که مواد، ساخت و ساز خوب و هر آنچه را که برای استفاده از اپل واچ خود نیاز دارید را ارائه می ‌دهند.

بهترین بند ساعت اپل برای دویدن: بند ورزشی نایک

نکات مثبت

✓ مواد راحت با برآمدگی برای تنفس

✓ تناسب ایمن با گزینه های مختلف اندازه

نکات منفی

✗ لیست مناسبی از گزینه های رنگ، اما نه بسیار متنوع

همکاری اپل با نایک منجر به ایجاد گروه‌ های بسیار عالی برای تقریباً هر فعالیت تناسب اندام شده است. اگر دونده هستید یا از دویدن خوب در محله لذت می برید، توصیه می کنیم بند ورزشی نایک را ببینید.

این بند از فلوئوروالاستومر سبک وزن (معروف به لاستیک صاف ابریشمی) ساخته شده است و دارای سوراخ های زیادی است که باعث می شود بند برای دفع عرق قابل تنفس باشد. سوراخ ها همچنین نقاط امن بسیاری را برای اطمینان از نصب صحیح اپل واچ شما قبل از بلند شدن فراهم می کنند. وقتی صحبت از اتصال شد، در هر دو اندازه 40 میلی متر و 44 میلی متر موجود است.

بند اسپورت با قیمت 49 دلار و در رنگ های مختلف عرضه می شود. با این حال، با وجود گزینه‌ ها، خود رنگ‌ ها خیلی متنوع نیستند، بنابراین این احتمال وجود دارد که نتوانید رنگی مناسب خود را پیدا کنید.

بهترین بند ساعت اپل برای وزنه برداری: Nike Sport Loop

نکات مثبت

✓ مواد بسیار سبک و قابل تنفس

✓ نرم و انعطاف پذیر برای حرکت با مچ دست

✓ قابل اعتماد، و مناسب است

نکات منفی

✗ ظاهر پارچه ای ممکن است برای همه مناسب نباشد

یکی دیگر از گزینه های عالی در مجموعه نایک اپل Nike Sport Loop است. ما این را برای وزنه برداران و سایر فعالیت هایی که شامل کشش مچ دست در باشگاه می شود، توصیه می کنیم. این بند اپل واچ از بافت نایلونی قابل تنفس ساخته شده و بسیار سبک وزن است. اصلاً احساس نمی‌کنید که چیزی پوشیده ‌اید، حتی زمانی که عضلات دوسر را فر می ‌دهید.

Nike Sport Loop از یک بست قلاب و حلقه برای تناسب مطمئن استفاده می کند و به راحتی قابل شستشو است که هر دو در هنگام عرق کردن در باشگاه مهم است. و البته در اندازه های 41 و 45 میلی متری موجود است.

برخی ممکن است به ظاهر پارچه اهمیتی ندهند، و رنگ‌ های زیادی برای انتخاب وجود ندارد، اما این بند بیشتر برای عملکرد بهتر از فرم طراحی شده است. قیمت آن 49 دلار است و افزودنی عالی برای مجموعه تجهیزات بدنسازی شما خواهد بود.

بهترین بند ساعت اپل برای شنا: UAG Active Watch Strap

نکات مثبت

✓ مواد بادوام و در عین حال راحت

✓ تناسب ایمن حتی زیر 50 متر آب

نکات منفی

✗ قیمت کمی زیاد است

✗ گزینه های رنگ محدود

سخت است که یک بند اپل واچ را پیدا کنید که در آب به همان اندازه خوب باشد، اما خوشبختانه UAG دقیقاً آن را با بند ساعت فعال خود دارد. این بند که در هر دو اندازه 41 و 45 میلی ‌متر موجود است، از جنس نایلون با استحکام بالا و سخت ‌افزار فولاد ضد زنگ ساخته شده است که به آن کمک می‌ کند در برابر غوطه ‌ور شدن در عمق 50 متری آب مقاومت کند و در عین حال به همان اندازه که قبل از غواصی روی مچ دست شما بود، محکم می‌ماند.

بند ورزشی کمی گران است و 60 دلار است و فقط در دو رنگ (نارنجی یا مشکی) عرضه می شود، اما اگر بند ساعت محکمی می خواهید که بتواند همه چیز را از گشت و گذار گرفته تا غواصی انجام دهد، بند ساعت اکتیو برنده خواهد شد. و شما را ناامید نمی کند.

بهترین بند ساعت اپل برای مچ های بزرگ: بند آج تایر Carterjett

نکات مثبت

✓ اندازه XXL ارائه شده است

✓ مواد انعطاف پذیر

✓ قیمت و گزینه های رنگ خوب

نکات منفی

✗ طراحی چیز خاصی نیست

اگر مچ دست شما در سمت بزرگتر قرار دارد، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. بند اپل واچ Carterjett از سیلیکون ساخته شده و کاملاً انعطاف پذیر است. در حالی که در اندازه های تا 10 اینچ عرضه می شود، می تواند کمی گسترش یابد، بنابراین عملاً تناسب خوبی برای شما تضمین می شود.

این محصول در چند رنگ مختلف از جمله مشکی، قرمز، آبی و یک نوع درخشان در تاریکی عرضه می شود. همچنین با قیمت 25 دلار بسیار مقرون به صرفه است و برای هر دو ساعت 41 میلی متری و 45 میلی متری در دسترس است، اگرچه به دلیل ظاهر تا حدودی استاندارد آن، اغلب آن را به نمایش نمی گذارید.

با این حال، اگر بند اپل واچ بزرگ چیزی است که به دنبال آن هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

بهترین بند ساعت اپل برای مچ های کوچک: Apple’s Braided Solo Loop عکس

نکات مثبت

✓ گزینه های اندازه های مختلف برای تناسب راحت

✓ مواد نرم و قابل تنفس برای راحتی تمام روز

نکات منفی

✗ ممکن است برای بدست آوردن اندازه مناسب چند بار تلاش کنید

برای مچ ‌های کوچک ‌تر، ما Apple’s Braided Solo Loop را پیشنهاد می ‌کنیم. این بند به صورت سفارشی با هر اندازه ای که مچ دست دارید نصب می شود، بنابراین می توانید اندازه مناسب را پیدا کنید که کاملا متناسب باشد. این بند که برای ساعت های 41 میلی متری و 45 میلی متری موجود است، از پلی استر کشسان، قابل تنفس و سیلیکون فوق نازک ساخته شده است که برای حداکثر راحتی با هم ترکیب شده اند. همچنین اگر عرق و آب را خیس کنید، خوب است.

تنها نقطه ضعف واقعی فرآیند اندازه گیری است. اگر تست اندازه اپل را در اولین تلاش انجام ندهید، کمی بیشتر طول می کشد تا در نهایت بند ساعت مورد نظر خود را دریافت کنید، زیرا باید ساعت نادرست را پس بگیرید و منتظر بمانید تا ساعت جدید وارد شوید. اما برای تناسب کامل ارزشش را دارد.

بهترین بند ساعت اپل با طراحی: بند دوگانه چرمی هرمس Attelage

نکات مثبت

✓ طراحی کلاسیک که بسیار ظریف است

✓ نام تجاری که به خوبی شناخته شده است

✓ ساخت و ساز زیبا به لطف مشارکت اپل

نکات منفی

✗ مطمئناً قیمت طراح را خواهید پرداخت

✗ چرم ممکن است برای همه مناسب نباشد

✗ فقط برای کاربران اپل واچ 41 میلی متری در دسترس است

اگر چیزی که به دنبال آن هستید چیزی مجلل، باکلاس و (به جرأت می ‌توانیم بگوییم) متعلق به یک طراح است، به کلکسیون هرمس اپل نگاه کنید. مخصوصاً بند دوگانه چرمی Attelage 489 دلاری، با طراحی دوبار بسته بندی و نکته های ظریف خود، خیره کننده است.

زیبایی شناسی مینیمال آن را به هر لباس اضافه می کند و صنعتگران در فرانسه با دقت ساخت آن را می سازند. این یک راه مطمئن برای بیان یک بیانیه بدون توجه به موقعیت است و قیمت آن مطمئناً با آن مطابقت دارد.

با این حال، این بند فقط برای ساعت‌ های اپل 41 میلی ‌متری در دسترس است – اگر ساعت سایز بزرگ ‌تری دارید، نمی‌ توانید از آن استفاده کنید. خبر خوب این است که به جای آن می توانید یک بند چرمی دیگر اپل واچ را انتخاب کنید.

بهترین بند چرمی اپل واچ: Nomad Modern Band

نکات مثبت

✓ پرداخت و طراحی فوق العاده چرم

✓ ساخت و ساز خوب

نکات منفی

✗ قیمت کمی بالاست

✗ گزینه های رنگی بسیار محدود

✗ فقط برای ساعت‌ های اپل 45 و 49 میلی ‌متری موجود است

وقتی صحبت از لوازم چرمی به میان می ‌آید، شرکت ‌های کمی به اندازه Nomad آن‌ ها را انجام می ‌دهند. بند مدرن این شرکت برای اپل واچ انتخاب ما برای بهترین بند چرمی است که می توانید بخرید.

طراحی Nomad و چرم طبیعی با کیفیت بالا، یک بندکلاسیک، مدرن و روستیک را ایجاد می کند. همچنین با استفاده از آن به مرور زمان پتینه می شود و ظاهر فرسوده منحصر به فردی به آن می بخشد.

قیمت نسبتاً 60 دلاری دارد و رنگی فراتر از قهوه ای برای انتخاب وجود ندارد، اما با این وجود برای کاربران 45 میلی متری اپل واچ ظاهری عالی دارد. اگر اپل واچ کوچک ‌تری دارید، متأسفانه با این بندنومد شانسی ندارید، اگر چه می ‌توانید گروهی را انتخاب کنید که حتی طراحی بیشتری داشته باشد.

بهترین بند ساعت اپل برای پوست های حساس: Apple Sport Loop

نکات مثبت

✓ مواد نرم و قابل تنفس

✓ طراحی قلاب و حلقه تنظیم آسان را انجام می دهد

✓ موجود در رنگ های متنوع

نکات منفی

✗ در صورت تعریق می تواند به اطراف سر بخورد

مهم نیست که اپل واچ شما چقدر مفید است اگر نتوانید آن را بدون تحریک پوست خود بپوشید. اگر این مشکل با بند های ساعت خاصی برای شما ایجاد می شود، Apple Sport Loop بند ساعت مناسب شماست.

Apple Sport Loop با استفاده از بافت نایلونی دو لایه ساخته شده و با استفاده از سیستم قلاب و حلقه بسته می شود و تنظیم آن را آسان می کند. پارچه نرم و قابل تنفس است، و سمت حلقه متراکم قلاب و حلقه، سمتی است که با پوست شما تماس می گیرد، تا احساسی نرم که رطوبت را در خود نگه نمی دارد.

وقتی صحبت از بند ساعت های ساخت اپل می شود، Sport Loop به همان اندازه مقرون به صرفه است. حتی بهتر از آن، در رنگ های بسیار متنوعی نیز موجود است. اسپورت لوپ در انواع 41 میلی ‌متری و 45 میلی ‌متری عرضه می ‌شود، مدل X-Large در مدل 45 میلی ‌متری نیز ارائه شده است.

بهترین بند فلزی اپل واچ: Apple Milanese Loop

نکات مثبت

✓ طراحی بافت فلزی خیره کننده به نظر می رسد

✓ طراحی مغناطیسی یافتن تناسب مناسب را آسان می کند

✓ سه گزینه مختلف

نکات منفی

✗ طراحی مش گهگاه می تواند موهای ساعد شما را بکشد

بند های ساعت فلزی عالی به نظر می رسند، اما همیشه راحت ترین نیستند، و تنظیم آنها سخت است. Apple Milanese Loop هر دوی این مسائل را برطرف می ‌کند، با ظاهری عالی و راحتی و پوشیدنی که اغلب در بند ‌های ساعت فلزی نمی ‌بینید.

Apple Milanese Loop به جای فلز بزرگ و درشت از بافت فولاد ضد زنگ استفاده می کند. این به بند تنفسی بسیار بیشتر از آنچه در یک بند ساعت فلزی انتظار می رود می دهد. شاید فکر کنید این به لطف فناوری جدید است، اما این بند بر اساس طرحی از Milanese در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده است.

همچنین لازم نیست نگران یک سگک باشید. Milanese Loop به جای سگکی که معمولاً روی یک بند ساعت فلزی می ‌بینید، از طراحی مغناطیسی استفاده می ‌کند. این باعث می شود بند بی نهایت قابل تنظیم باشد، بنابراین یافتن یک تناسب خوب آسان تر از سایر بند های ساعت فلزی است.

Apple Milanese Loop در نسخه های 41 و 45 میلی متری موجود است. انواع رنگ ها گرافیت، طلایی و نقره ای هستند.

در این مقاله تلاش کردیم بهترین بند های اپل واچ را به شما معرفی کنیم.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین بند مناسب با تمایلات و سلیقه ی خود را بیابید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس