معرفی خودرو ام جی هکتور 2023

52
0
خودرو ام جی هکتور 2023

ام جی هکتور در سال 2019 به عنوان نخستین محصول برند انگلیسی در بازار هند، به اهالی این کشور معرفی شد. این خودرو در همان زمان در چین با اسامی بائوجون 530، شورولت کپتیوا و وولینگ آلماز به فروش می‌­رسید. در این مقاله به معرفی خودرو ام جی هکتور 2023 می پردازیم.

معرفی خودرو ام جی هکتور 2023

اکنون که درصد داخلی‌سازی ام جی هکتور در هند به 80 درصد رسیده، ظاهر آن هم نسبت به سایر همتایان متمایز شده است و طراحی جدید جلوپنجره، سپرها و چراغ‌ها را به همراه دارد.

معرفی خودرو ام جی هکتور 2023
معرفی خودرو ام جی هکتور 2023

برخلاف مدل قبلی که در دو طول بدنه عرضه می­‌شد، ام جی هکتور اکنون فقط با طول 4.699 و فاصله محورهای 2.75 متر به فروش می‌­رسد، هرچند که این خودرو همچنان در دو نسخه شش یا هفت نفره قابل سفارش است.

کابین و امکانات ام جی هکتور 2023

طراحی فضای کابین ام جی هکتور هم مورد بازنگری قرار گرفته است و تمام داشبورد به همراه پوشش داخلی درها با طرحی متفاوت دیده می­‌شود.

هرچند گرافیک نمایشگرها مورد بازنگری قرار گرفته است، اما صفحه پشت آمپر 7 اینچی و نمایشگر مرکزی 10.4 اینچی را می­‌توان در تریم‌های بالاتر مشاهده کرد. البته در کامل‌ترین نسخه یک نمایشگر 14 اینچی عمودی در میانه داشبورد نصب شده است، که حتی در همتایان این خودرو در بازار چین هم وجود ندارد.

معرفی خودرو ام جی هکتور 2023
معرفی خودرو ام جی هکتور 2023

روکش جدید صندلی‌ها، افزایش قابلیت‌های دستیار صوتی و امکان بازکردن درها از طریق بلوتوث گوشی هوشمند، از دیگر امکانات موجود در کابین به شمار می­‌آید.

با پرداخت مبلغ اضافه می­‌توان کروزکنترل تطبیق­‌پذیر و راهنمای خودکار در هنگام تغییر مسیر با سرعت کم را نیز سفارش داد.

مشخصات فنی ام جی هکتور 2023

مشخصات فنی ام جی هکتور تغییری نداشته و این خودرو همچنان به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 143 اسب‌­بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که خروجی را به گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT اتوماتیک انتقال می­‌دهد. پیشرانه 2 لیتری توربودیزل با 170 اسب‌­بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور به همراه گیربکس شش سرعته دستی نیز همچنان قابل انتخاب است.

معرفی خودرو ام جی هکتور 2023
معرفی خودرو ام جی هکتور 2023

صرف نظر از پیشرانه و گیربکس، ام جی هکتور تنها به صورت دیفرانسیل-جلو عرضه می­‌شود.

قیمت ام جی هکتور 2023

فروش ام جی هکتور قبل از پایان زمستان در هند آغاز خواهد شد. هنوز از قیمت این محصول اطلاع نداریم، اما مدل فعلی با قیمت پایه 18,300 دلار به فروش می­‌رسد.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس