تسلا بیش از 3 میلیون خودرو فروخته است

58
0
تسلا

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا(NASDAQ:TSLA) یکشنبه پیامی را در توییتر منتشر کرد و به گیگا شانگهای برای تولید یک میلیونمین خودرو تبریک گفت. به گفته وی، این نقطه عطف، کل تسلاهای ساخته شده را به بیش از 3 میلیون خودرو می رساند.

تسلا

“به گیگا شانگهای برای ساخت یک میلیون ماشین تبریک می گویم!” ماسک در توییتی نوشت: تسلا اکنون بیش از 3 میلیون خودرو تولید کرده است.

این توییت شامل تصویری از کارگران گیگا شانگهای در کف کارخانه اطراف یک میلیونمین خودروی تولید شده می باشد، که یک تسلای قرمز بود.

یک تحلیلگر Global Equities Research در یادداشتی در 10 آگوست به افزایش تحویل تسلا اشاره کرد. او پس از اعلام ماسک هدف قیمت 2300 دلاری خود را تکرار کرد.

او اشاره می کند که TSLA ناوگان کامیون های تحویل خود را تا 50٪ افزایش داده است و یادآور شد که “هر روز در طول هر سه ماهه 2022، به نظر می رسد TSLA طوری کار می کند که گویی هر روز یک عجله پایان سه ماهه است.”

این نقطه عطف تنها چند هفته پس از آن اتفاق افتاد که ماسک گفت کارخانه تسلا در فرمونت کالیفرنیا 2 میلیونمین خودروی خود را تولید کرده است.

هنگامی که تعطیلی کارخانه شانگهای را در طول محدودیت های COVID و همچنین تعطیلی های مربوط به ارتقاء کارخانه را در نظر بگیرید، این دستاوردی قابل توجه است.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که ظرفیت تولید مدل Y گیگا شانگهای در ماه جولای به بیش از 50000 دستگاه در ماه افزایش یافته و قرار است در هفته‌های آینده به 60000 دستگاه در ماه افزایش پیدا کند.

هنگامی که درآمد منتشر شد، ماسک گفت که شرکت برای چندین سال در جهنم زنجیره تامین بوده است، اما بدون تعجب، “ما پتانسیل رکوردشکنی در نیمه دوم سال را داریم.”

در ماه جولای، تسلا اعلام کرد که 254695 خودرو در سه ماهه دوم تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 26.5 درصد افزایش داشته است.

همراه با کارخانه های شانگهای و فرمونت، تسلا همچنین خودروهای برقی را در آستین، تگزاس و در Gigafactory برلین-براندنبورگ در آلمان تولید می کند.

منبع: investing

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس