معرفی لپ تاپ MateBook X 2022 هواوی

41
0
لپ تاپ MateBook X 2022

هوآوی خود را برای رویداد جدید معرفی P50 Pocket و Watch GT Cyber ​​آماده می کند. در همین حین صدای زنگ یک دستگاه دیگر را می شنویم. طبق آخرین گزارش ها، MateBook X 2022 به زودی می تواند اولین بار در خانواده هواوی باشد. در این مقاله به بررسی لپ تاپ MateBook X 2022 می پردازیم.

لپ تاپ MateBook X 2022

ورودی‌های اطلاعاتی مشهور Weibo – @UncleKanshan نشان می‌دهد که هواوی می‌تواند امسال از دستگاه MateBook X 2022 رونمایی کند. اگرچه وبلاگ نویس یک نکته مستقیم را حفظ نکرد، اما اشاره کرد که هوآوی ممکن است به عنوان مدل پرچمدار بعدی خود روی این دستگاه کار کند.

همچنین اگر از جدول زمانی عبور کنیم، در همان فصلی هستیم که سازنده فناوری چینی مدل‌های سری MateBook X را عرضه می‌کرد. بنابراین، امکان گرفتن یک دستگاه رایانه شخصی جدید تا پایان سال جاری وجود دارد.

به غیر از اطلاعات محرمانه، هیچ سرنخ (کلید،راهنما،مدرک) رسمی در این زمینه وجود ندارد. شاید اطلاعات حاکی از آن است که مدل آتی MateBook X بسیار نازک و سبک وزن خواهد بود. علاوه بر این، می‌تواند یک پردازنده نسل دوازدهم سری U را روی سطح خود مجهز کند.

MateBook X 2021 سبک ترین و فشرده ترین لپ تاپ هواوی است. این شرکت این دستگاه را با پردازنده ارتقا یافته اینتل i5-1130G7 عرضه کرده است که می تواند سطح عملکرد را به طور یکپارچه افزایش دهد.

علاوه بر این، MateBook X 2021 اولین دستگاهی است که دارای پنجره های شناور است. رزولوشن K3 با  PPI 278 (پیکسل در هر اینچ)، نسبت صفحه نمایش 3:2 و نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصد است. این گجت هوشمند همچنین از صفحه نمایش 10 نقطه ای حساس چند لمسی با حرکات کارآمد برای اسکرین شات پشتیبانی می کند.

امسال محصولات زیادی از نظر MateBook ارائه کرده است. این شرکت MateBook X Pro را در رویداد معرفی HarmonyOS 3.0 به ارمغان آورد. پس از آن، هواوی گجت MateBook E Go 2-in-1 را معرفی کرد.

از هم اکنون، شایعات MateBook X 2022 در پلتفرم اجتماعی آغاز شده است. بیایید ببینیم سازنده چینی در چه زمانی بیانیه رسمی را در این مورد اعلام خواهد کرد.

huaweicentral

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس