مقایسه اپل واچ 8 با اپل واچ 7: آیا اپل واچ خود را باید ارتقا دهیم؟

35
0
مقایسه اپل واچ 8 با اپل واچ 7

اپل واچ سری 8 به ‌روزرسانی‌ های تدریجی را به همراه دارد، اما آیا ارزش پرداخت تمام هزینه ‌ها را دارد اگر از قبل سری 7 را دارید؟ بیایید در ادامه مقایسه اپل واچ 8 با اپل واچ 7 را بررسی کنیم.

همچنین مطلب 5 دلیل که ممکن است اپل واچ اولترا مناسب اکثر افراد نباشد !  را هم بخوانید.

اپل واچ سری 8 2022 جانشین اپل واچ سری 7 می شود و نسبت به نسل قبلی خود چندین پیشرفت را ارائه می دهد.

با این حال، هر نسل اپل واچ با بسیاری از ویژگی‌ های جدید عرضه نمی ‌شود تا ارزش ارتقا را داشته باشد. برخی از نسخه ها افزایشی هستند و می توانید بدون از دست دادن چیز زیادی از آنها صرف نظر کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، اگر اپل واچ سری 7 2021 دارید، آیا اپل واچ سری 8 ارزش ارتقاء دارد؟ خوب، در اینجا نحوه مقایسه سری 8 با سری 7 در تمام زمینه های مهم است.

طراحی و صفحه نمایش

مقایسه اپل واچ 8 با اپل واچ 7
مقایسه اپل واچ 8 با اپل واچ 7

اپل واچ سری 8 بدون شک یکی از بهترین ساعت‌ های هوشمندی است که می ‌توانید بخرید، و همینطور سری 7. با توجه به اینکه سری 7 قبلاً در بسیاری از زمینه ‌ها به چشم می ‌خورد، اپل با قرار دادن آن در همان طرح ساعت آشنا، امنیت خود را با سری 8 حفظ می‌ کند.

شما هنوز هم تاج دیجیتال در سمت راست و یک دکمه را دریافت می کنید. شکل، اتصالات بند ساعت، قاب ها و اندازه (هر دو در 41 میلی متر و 45 میلی متر موجود هستند) همگی یکسان هستند. آنها همچنین در رنگ های مختلف ارسال می شوند و می توانید از بین مچ بند های مختلف انتخاب کنید.

صفحه نمایش همان پنل OLED Retina LTPO با حداکثر روشنایی 1000 نیت و پشتیبانی از Always On است. شما همچنین همان شیشه Ion-X (قاب های آلومینیومی) یا صفحه نمایش کریستال یاقوت کبود (قاب های فولادی ضد زنگ) را دریافت می کنید. با این حال، سری 7 دارای سومین مدل تیتانیومی با نمایشگر کریستالی یاقوت کبود بود.

عمر باتری و شارژ

مانند سری 7 و هر نسل دیگر اپل واچ، اپل وعده عمر باتری تا 18 ساعت را در سری 8 می دهد. استفاده واقعی با تخمین های اپل مطابقت ندارد زیرا عوامل مختلف می توانند بر عمر باتری تأثیر بگذارند.

اما در مورد عمر باتری، اگر به سری 8 ارتقا دهید، انتظار بهبودی نداشته باشید. بررسی اپل واچ سری 8 ما همین را نشان می دهد. بنابراین، به‌جای خرید سری 8، توصیه می ‌کنیم از نکاتی برای کمک به بهبود عمر باتری اپل واچ استفاده کنید.

شارژ سریع در سری 7 و 8 در دسترس است، که تضمین می ‌کند در صورت کم شدن باتری، می ‌توانید در کوتاه ‌مدت فعال باشید. با استفاده متوسط، نیازی به شارژ مجدد دستگاه پوشیدنی خود در طول روز نخواهید داشت. و اگر به یک اپل واچ با عمر باتری قوی تر نیاز دارید، تنها گزینه شما خرید اپل واچ اولترا است.

ویژگی های ردیابی اپل واچ

تغییر قابل توجه اپل واچ سری 8 اضافه شدن دو ویژگی ردیابی است. یکی از جدید ترین موارد اضافه شده، ویژگی تشخیص تصادف اپل است. «تشخیص تصادف» به‌طور خودکار تشخیص می ‌دهد که آیا در تصادف شدید اتومبیل بوده‌ اید و به خدمات اضطراری برای ارائه کمک اطلاع می ‌دهد.

یکی دیگر از موارد اضافه شده به سری 8 سنسور دما است. هدف اصلی این حسگر کمک به زنان در ردیابی چرخه های قاعدگی و تخمک گذاری است. با این حال، آن را پیچیده نکنید. به طور دقیق، اپل واچ از زمان watchOS 6 دارای ردیابی چرخه بوده است. بنابراین، دمای جدید فقط یک حسگر پس ‌زمینه برای تقویت ویژگی‌ های ردیابی موجود مانند تخمک ‌گذاری و خواب است.

با توجه به ویژگی‌های ردیابی، به غیر از سنسور دما و تشخیص تصادف که در آیفون نیز موجود است، همه چیز ثابت باقی می ‌ماند. سری 8 اولترا باید دستگاه مورد استفاده شما برای قابلیت های ردیابی بیشتر باشد. در دیگر مقالات ما نحوه مقایسه سری 8 با اپل واچ اولترا ر می توانید بررسی کنید.

رنگ ها

نسخه آلومینیومی اپل واچ سری 7 در پنج رنگ ستاره ای، سبز، آبی، نیمه شب و قرمز موجود است. مدل های فولادی ضد زنگ فقط در سه رنگ طلایی، نقره ای و گرافیت عرضه می شوند. از سوی دیگر، مدل‌ های تیتانیومی در رنگ‌ های مشکی طبیعی یا فضایی عرضه می ‌شوند.

برای سری 8، اگر به دنبال مدل ارزان ‌تر آلومینیومی هستید، می ‌توانید بین Midnight، Starlight، Silver و Red یکی را انتخاب کنید. اما گزینه های رنگی برای مدل استیل ضد زنگ مانند اپل واچ سری 7 باقی مانده است.

قیمت

اپل واچ سری 8 از 399 دلار شروع می شود، همان قیمت پایه سری 7 در زمان عرضه. توجه داشته باشید که قیمت 399 دلار برای مدل فقط وای فای است، اما می توانید از 499 دلار پشتیبانی تلفن همراه دریافت کنید.

از آنجا، بسته به اندازه کیس و بند، قیمت افزایش می یابد. بنابراین، برای جزئیات دقیق تر، ارزش بررسی صفحه سفارش اپل را دارد.

قیمت کامل را برای حداقل ارتقاء پرداخت نکنید

تفاوت بین اپل واچ سری 7 و 8 بسیار ناچیز است. به غیر از سنسور دمای جدید و قابلیت تشخیص تصادف، هیچ چیز جدیدی در مورد مدل جدید اپل واچ وجود ندارد.

علاوه بر این، Crash Detection در آیفون 14 نیز موجود است، بنابراین اگر هر یک از آخرین مدل ‌های آیفون را دارید، نیازی به سری 8 ندارید. بنابراین، اگر سری 7 دارید، به ‌روز رسانی به سری 8 را توصیه نمی ‌کنیم.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم در زمینه ی ارتقای اپل واچ خود از سری 7 به سری 8 به دست آورید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس