معرفی 7 مورد از بهترین ویژگی های پنهان watchOS 9 که باید بدانید

53
0
بهترین ویژگی های پنهان watchOS 9

در این مقاله برخی از ویژگی های watchOS 9 وجود دارد که ممکن است درباره آنها شنیده باشید. بهترین ویژگی های پنهان watchOS 9 را بشناسید.

WatchOS 9 اپل تعدادی ویژگی جدید را برای کاربران اپل واچ به ارمغان می‌ آورد، مانند یک برنامه تمرین بهبود یافته، داده‌ های بیشتر از برنامه Sleep و یک برنامه جدید دارو ها.

اما به‌ روزرسانی جدید برای کاربران اپل واچ چیزی بیش از آنچه که به نظر می ‌رسد وجود دارد. در اینجا برخی از ویژگی های پنهان watchOS 9 وجود دارد که ممکن است درباره آنها نشنیده باشید.

1.بهترین ویژگی های پنهان watchOS 9: حالت کم مصرف

در حالی که اپل تجربه کلی سخت افزار و نرم افزار را در هر نسل بهبود بخشیده است، عمر باتری همیشه قبل از نیاز به شارژ مجدد، 18 ساعت استفاده ثابت مانده است. اما حالت کم مصرف جدید در watchOS 9 این را تغییر می دهد.

با روشن بودن این ویژگی و آیفون شما در نزدیکی، می ‌توانید تا 36 ساعت از آن استفاده کنید. برای روشن کردن حالت کم مصرف، انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا مرکز کنترل را ببینید. درصد باتری را انتخاب کنید و سپس روی حالت کم مصرف قرار دهید. موارد بسیار بیشتری وجود دارد که می توانید در Control Center به آنها دسترسی داشته باشید، مطمئن شوید که نگاهی به نحوه استفاده و سفارشی کردن منطقه بیندازید.

فقط لازم به ذکر است، برخی از ویژگی های اپل واچ مانند نمایشگر همیشه روشن و نظارت بر ضربان قلب در پس زمینه غیرفعال خواهند شد.

از اواخر سال 2022، حالت کم مصرف به اپل واچ اولترا می آید و تا 60 ساعت استفاده را ارائه می دهد. این تقریباً دو برابر 36 ساعت استفاده در حالت عادی است.

2. نگاهی جدید در برنامه قطب نما

بهترین ویژگی های پنهان watchOS 9
بهترین ویژگی های پنهان watchOS 9

همزمان با اپل واچ اولترا، اپل همچنین از برنامه بازطراحی شده قطب نما در watchOS 9 پرده برداری کرده است. هنگام راه اندازی برنامه، به سرعت متوجه نمای هیبریدی خواهید شد که هم صفحه قطب نما آنالوگ و هم اطلاعات دیجیتال را نشان می دهد. Digital Crown را بچرخانید تا داده‌ های بیشتری از جمله ارتفاع، طول جغرافیایی، ارتفاع و شیب را ببینید.

در همان صفحه، Compass Waypoints و Backtrack جدید قرار دارد. با استفاده از ایستگاه های بین راه، می توانید یک مکان یا نقطه مورد علاقه را در برنامه علامت گذاری کنید تا بعداً در برنامه به آن دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، می توانید مکان ماشین خود را در یک پارکینگ مشخص کنید. انتخاب نقطه بین مسیر مسیر و فاصله آن را نشان می دهد.

Backtrack از داده های GPS برای ایجاد مسیری برای نشان دادن جایی که بوده اید استفاده می کند. برای استفاده در پیاده‌ روی و طی کردن مراحل خود عالی است.

3.بهترین ویژگی های پنهان watchOS 9: یک داک اپل واچ بهبود یافته

با یک بار فشار دادن دکمه کناری، داک اپل واچ باز می شود که می توانید به راحتی به برنامه ها برای استفاده دسترسی داشته باشید. و watchOS 9، داک، برنامه‌ هایی را که در حال حاضر استفاده می ‌شوند، تبلیغ می ‌کند. که بازگشت آنها را آسان تر می کند.

مطمئن شوید که تمام کارهایی که تاج دیجیتال و دکمه کناری می ‌توانند در اپل واچ انجام دهند را ببینید.

4. Apple Watch Mirroring در آیفون

در دسترس ‌تر کردن اپل واچ برای کاربران دارای معلولیت جسمی و حرکتی یک ویژگی جدید Mirroring است. در آیفون خود، می ‌توانید هر اپل واچ را با استفاده از ویژگی‌ های آیفون از جمله کنترل صوتی و کنترل سوئیچ کنترل کنید.

5.بهترین ویژگی های پنهان watchOS 9: یک اقدام سریع جدید

علاوه بر این، اپل یک اکشن سریع و قابل دسترسی جدید را برای کاربران اپل واچ در watchOS 9 اضافه کرده است. یک حرکت ساده دو انگشتی می تواند به تماس تلفنی پاسخ دهد یا پایان دهد، اعلان را رد کند، عکس بگیرد، رسانه را پخش/مکث کند، و شروع، کند. ، یا تمرین را از سر بگیرید.

6. زبان های بیشتر در صفحه کلید اپل واچ

اپل یک صفحه کلید داخلی اضافه کرد که با Apple Watch Series 7 شروع شد. به جای Scribble یا Dictation، می توانید یک پیام و موارد دیگر را تایپ کنید. موتور پیش بینی QuickType کلمات و عبارات احتمالی را که تایپ می کردید پیشنهاد می کند.

در watchOS 9، صفحه ‌کلید از زبان ‌های دیگری مانند فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، پرتغالی و اسپانیایی پشتیبانی می ‌کند.

7. ویژگی های بیشتر برای تنظیم خانواده Apple Watch

بهترین ویژگی های پنهان watchOS 9
بهترین ویژگی های پنهان watchOS 9

Family Setup به کودکان یا سایر اعضای خانواده این امکان را می ‌دهد تا بدون نیاز به آیفون از اپل واچ مجهز به سلولی استفاده کنند.

با watchOS 9، کودکان اکنون می توانند به برنامه پادکست دسترسی داشته باشند. از اواخر سال 2022، کودکان همچنین می توانند برای کنترل لوازم جانبی HomeKit و بلندگو های HomePod به برنامه Home دعوت شوند. آنها همچنین به کلید های ذخیره شده در Wallet دسترسی خواهند داشت.

از تمام ویژگی های جدید watchOS 9 لذت ببرید

این پیشرفت ‌های کمتر شناخته ‌شده در watchOS 9 در حالی که توجه زیادی را به خود جلب نمی ‌کنند، به بهبود تجربه کاربری شما ادامه می ‌دهند.

فرقی نمی ‌کند از حالت کم مصرف استفاده می‌ کنید، از برنامه جدید قطب ‌نما لذت می ‌برید یا چیز دیگری، اپل واچ شما راهی عالی برای لذت بردن از تجربه اپل در دستگاه‌ های پوشیدنی است.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را برای استفاده از قابلیت های این گجت پوشیدنی، بگیرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس