موفقیت اپل در تولید آی‌مک M3

60
0
تولید آی‌مک M3

«مارک گرمن» از بلومبرگ در خبرنامه جدید خود مدعی شده است که نسل بعدی آی‌مک با اسم رمز J433 و J434 در مرحله پیشرفته توسعه قرار دارد و اپل فعلاً مشغول انجام آزمایش‌های تولید روی این محصول است. در این پست به موفقیت اپل در تولید آی‌مک M3 می پردازیم.

موفقیت اپل در تولید آی‌مک M3

این گزارش می‌گوید آی‌مک بعدی نسخه‌ای به‌جز نسخه 24 اینچی نخواهد داشت. پیش‌تر وب‌سایت 9to5Mac هم گزارشی را در همین رابطه منتشر کرده بود. گرمن درباره رنگ‌های این کامپیوتر ادعا می‌کند که کوپرتینویی‌ها به آزمایش رنگ‌هایی شبیه مدل M1 یعنی نقره‌ای، آبی، صورتی و نارنجی مشغول‌ هستند. هرچند اسمی از زرد، سبز یا بنفش به میان نیامده است، اما به‌نظر می‌رسد که این رنگ‌ها هم عرضه خواهند شد

.آی‌مک M3 با قدرت پردازشی بیشتر به بازار می‌آید

گزارش بلومبرگ همچنین از افزایش توان پردازشی این دستگاه خبر داده است. گرمن می‌گوید آی‌مک بعدی یکی از اولین محصولات اپل با تراشه M3 خواهد بود و همان‌طور که این شرکت پارسال در WWDC از تراشه M2 پرده برداشت، می‌توان انتظار داشت که امسال هم تراشه M3 زودتر از آی‌مک جدید معرفی شود.

گرمن مدعی است که اگرچه آی‌مک M3 در مراحل پیشرفته توسعه قرار دارد، اما انتظار نمی‌رود که این دستگاه حداقل تا سه ماه دیگر وارد فاز تولید انبوه شود. پس این کامپیوتر در زودترین حالت در نیمه دوم 2023 عرضه خواهد شد.

bloomberg

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس