بهترین سیستم های تلفنی برای کسب و کارها در سال 2022

40
0
بهترین سیستم های تلفنی

بهترین سیستم‌های تلفنی راه‌اندازی و مدیریت یک سیستم تلفنی با ویژگی‌های کامل را برای محل کار فیزیکی یا مجازی آسان می‌کنند. سرویس‌های نرم‌افزار ابری سیستم‌های تلفنی تجاری را متحول کرده است و به کسب‌وکارهای کوچک امکان می‌دهد به ویژگی‌هایی که معمولاً فقط برای شرکت‌هایی با تنظیمات سخت‌افزاری پیشرفته در دسترس هستند، دسترسی داشته باشند.

این سیستم‌های تلفنی تجاری با استفاده از خدمات VoIP و کیفیت تماس HD به طور کامل جایگزین سیستم‌های PBX قدیمی شده‌اند. علاوه بر این افزایش استفاده از تلفن‌های هوشمند تجاری به این معنی است که اکنون می‌توان آنها را به سیستم های تلفنی مدرن کسب و کار مبتنی بر ابر اضافه کرد و به کارکنان این امکان را می دهد که در هر کجا که باشند چه در دفتر کار و یا از خانه تماس برقرار کنند. این روش یک راه حل درجه یک سازمانی با ویژگی های پیشرفته است که برای هر کسب و کاری کوچک یا بزرگ در دسترس است و انعطاف پذیری زیادی را برای انجام کارهای اداری یا خانگی ارائه می دهد.

علاوه بر همه اینها سیستم‌های تلفنی مبتنی بر ابر سطوح بی‌سابقه‌ای از یکپارچه‌سازی و آنالیز نرم‌افزاری را ارائه میدهند که با استفاده از آن میتوانید ارتباطات را در سراسر سیستم تلفنی خود به حداکثر برسانید. این سیستم ها کشف بینش‌هایی در مورد سفر مشتری و رفتار مشتری را آسان‌تر می‌کند و همچنین تعامل فروش و پشتیبانی با مشتریان را آسان‌تر کرده است. در این مقاله بهترین سیستم های تلفنی تجاری برای دفتر کار و دورکاری را معرفی میکنیم.

بهترین سیستم های تلفنی تجاری در سال 2022

1.بهترین سیستم های تلفنی: RingCentral MVP

دلایل خرید

  • استفاده ساده
  • سازگاری خوب
  • امکانات زیاد
  • گزینه های پیشرفته

RingCentral MVP یک پلتفرم ابری یکپارچه برای تماس، کنفرانس صوتی، فکس آنلاین و پیامک است. این سیستم یک سیستم قدرتمند اما منعطف است که به شما امکان می دهد از اکثر دستگاه های تلفن همراه به عنوان یک تلفن نرم افزاری استفاده کنید و سازگاری خوبی با طیف وسیعی از سخت افزار PBX دارد.

این سیستم شامل مجموعه ای جامع از ویژگی ها از جمله ثبت تماس، نظارت، ضبط و فکس آنلاین است. همچنین امکان کنفرانس صوتی با کیفیت HD از طریق دستگاه های تلفن همراه و همکاری تیمی از طریق اشتراک گذاری صفحه نمایش با کیفیت ویدیویی HD را ارائه می دهد.

مرکز تماس مرکزی دارای مسیریابی Omni-channel، ادغام‌ با نرم‌افزار CRM، ابزارهای مدیریتی و آنالیزهای عملیاتی است. همچنین با تعدادی زیادی برنامه ها از جمله SalesForce، Microsoft 365، Zoho، Zendesk، Oracle و غیره ادغام میشود.

هزینه این سیستم به تعداد کاربران و تعداد ویژگی های مورد نیاز بستگی دارد. همچنین گزینه ای برای شبکه توسعه دهنده وجود دارد که امکان دسترسی به API ها را برای ایجاد یک سیستم تلفنی سفارشی شده فراهم می کند.

2. 8×8 X Series

دلایل خرید

  • طرح پایه با ویژگی های کامل همراه است
  • قیمت طرح پایه رقابتی است
  • دلایل عدم خرید
  • برنامه های سازمانی بسیار گران است

سیستم تلفنی ابری سری 8×8 X مجموعه‌ای کاملی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد و حتی با خرید طرح پایه به مجموعه‌ای از خدمات در حد یک سیستم PBX تجاری کامل دسترسی خواهید داشت. طرح starter که به عنوان 8×8 Express شناخته می شود مجموعه ای اساسی از ویژگی ها را ارائه می دهد که شامل تمام قابلیت های مدیریت تماس مانند شناسه تماس گیرنده، انتقال تماس، صف تماس و قابلیت ring groups و همچنین یک اپراتور خودکار پیشرفته است. از دیگر ویژگی‌های این سطح می‌توان به پیام‌رسانی تیمی، پست صوتی، نوشتن متن پست صوتی و همچنین ادغام با Microsoft 365 و Google Workspace اشاره کرد.

طرح X Series X2 برای کسب و کارهای کوچک و متوسط مناسب است و تقریباً هر چیزی را که ممکن است نیاز داشته باشید ارائه می دهد، در واقع به جز سیستم تلفنی گویا (IVR) اکثر ویژگی ها را ارائه می دهد. قیمت گذاری این سیستم نیز رقابتی است.

3.بهترین سیستم های تلفنی: GoToConnect

دلایل خرید

  • رمزگذاری سرتاسری
  • ویژگی های یکسان برای هر طرح
  • ادغام با نرم افزارهای CRM
  • دلایل عدم خرید
  • شامل فضای ذخیره سازی ابری نیست

این برنامه با توجه به قیمت ویژگی‌های مختلفی ارائه میدهد. چیزی که GoToConnect را بسیار محبوب کرده است تعداد زیاد ویژگی هایی است که ارائه داده است. این پلتفرم شامل بیش از 100 ویژگی و ابزار تماس، ابزارهای همکاری و چندین سرویس ویدئو کنفرانس برای کسب و کارها است.

این سیستم شامل همه ویژگی‌های اصلی از جمله مسیریابی تماس، توزیع تماس و مسیریابی مبتنی بر زمان و موقعیت جغرافیایی است و مشتریان به اتاق‌های گفتگو شخصی دسترسی دارند.

کسب و کارها با این سیستم به عنوان یک راه حل UCaaS دیگر نیازی به نصب تجهیزات جدید ندارند و GoToConnect تمام فرایند تعمیر و نگهداری و ارتقاء را انجام می دهد. همانطور که گفته شد این شرکت توصیه می کند که مشتریان یک روتر استاندارد تجاری، یک سوئیچ اترنت با قابلیت کیفیت خدمات و یک فایروال پیکربندی شده برای اجازه دسترسی به ترافیک HTTP، HTTPS و UDP در شبکه خود داشته باشند.

بر خلاف اکثر ارائه دهندگان خدمات VoIP، GoToConnect برای ویژگی های بیشتر هزینه اضافی از کسب و کارها نمی‌گیرد. در عوض برنامه قیمت‌گذاری این سرویس بر اساس تعداد کارمندان یک کسب‌وکار متفاوت است.

از جمله ویژگی‌های موجود می‌توان به Cloud PBX، موسیقی انتظار، مدیریت تماس، استراتژی‌های زنگ پیشرفته (Ring Strategy) و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش با یک کلیک اشاره کرد. البته ویژگی‌های بیشتر به معنای پتانسیل بیشتر برای مشکلات مختلف است، اما GoToConnect در صورت بروز هرگونه مشکل پشتیبانی با ایمیل و تماس را ارائه میدهد.

4. Aircall

دلایل خرید

  • تمرکز قوی بر CRM
  • راه اندازی آسان مرکز تماس
  • ادغام با برنامه های زیاد

Aircall یکی دیگر از سیستم های تلفنی تجاری با سرویس ابری است که تنها با چند کلیک راه اندازی میشود و به کسب و کارها یک راه حل کامل برای ارتباطات و تماس، کنفرانس ویدیویی و ارسال پیامک از طریق رایانه و تلفن همراه ارائه می دهد.

Aircall راه‌اندازی یک مرکز تماس را در عرض چند دقیقه بسیار آسان کرده است و شامل طیف گسترده‌ای از برنامه های CRM، میز کمک (Help Desk)، رسیدگی به تماس ها و پشتیبانی از تیم و بهبود نحوه فروش و تعامل با مشتری است. این سیستم همچنین دارای مجموعه‌ای از ابزارهای آنالیز است که برای سنجش کارایی و ردیابی KPIها در گردش کار کمک می‌کند و به دنبال راه‌هایی برای بهبود آنها می‌گردد.

این سرویس با بسیاری از برنامه ها از جمله SalesForce، Zendesk، Hubspot، Zoho، Freshdesk و Slack ادغام میشود.

هزینه این سرویس به خدمات مورد نیاز بستگی دارد. با این حال توجه داشته باشید که حداقل سه کاربر برای اجرای این سرویس مورد نیاز است.

5.بهترین سیستم های تلفنی: Avaya OneCloud

دلایل خرید

  • مجموعه قدرتمند از ویژگی ها
  • ارتباطات یکپارچه مقیاس پذیر
  • گزینه های قابل تنظیم

Avaya OneCloud جدیدترین ارائه دهنده ارتباطات یکپارچه از Avaya است که جانشین پلتفرم IP Office موفق قبلی شده و محدوده محیط کار و مرکز تماس Avaya IX را گسترش می دهد.

هدف این سرویس ایجاد یک راه حل مقیاس پذیر با استفاده از هر راه حل ابری است که با آن راحت تر هستید. برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که میخواهند با تامین کنندگان شخص ثالث کار کنند، Avaya OneCloud به راحتی می تواند از طریق یک سرویس ابری عمومی اجرا شود، به این معنی که شما به طور پیوسته خدمات دریافت می کنید و نیازی به ارتقای نرم افزار یا خرید IT ندارید.

برای شرکت‌های سازمانی که از قبل یک سرویس ابری خصوصی یا ترکیبی دارند، می‌توان یک Avaya OneCloud استاندارد را راه‌اندازی کرد یا یک راه‌حل سفارشی‌سازی با توجه به نیازها تحت سرویس OneCloud ReadyNow. همچنین این گزینه وجود دارد که هر سخت افزار موردنیاز سرور را در سرور کمپانی نصب کنید یا آن را در یکی از مراکز داده Avaya میزبانی کنید.

البته Avaya OneCloud فراتر از ابزارهای تماس است و به عنوان یک راه حل ارتباطی یکپارچه و ادغام تمام کانال های ارتباطی در یک سیستم واحد است. به طور کلی Avaya سابقه خوبی در ارائه خدمات VoIP و UC دارد.

6. Ooma Office

دلایل خرید

  • راه اندازی آسان
  • ارزش عالی
  • عملکرد خوب

Ooma Office یک سرویس تلفنی تجاری مبتنی بر اینترنت است که هدف آن ارائه یک تجربه تلفنی تجاری بزرگ به کسب و کارهای کوچک است. Ooma ممکن است شامل ویژگی های زیادی نباشد، اما برای شرکت های کوچکتر با بودجه محدود بسیار مناسب است.

این سیستم عملکردهای زیادی را با هزینه نسبتاً متوسط ​​برای هر کاربر در ماه ارائه میدهد. شما تمام ویژگی ها را با همان یک طرح اشتراک دریافت می کنید و از این گذشته راه اندازی این سیستم بسیار آسان است.

با این سرویس طبیعتاً در مقایسه با سایر سرویس های رقیب با هزینه بالاتر همه ویژگی ها را دریافت نمی‌کنید، مهمتر از همه این سرویس با نرم‌افزارهای CRM ادغام نمیشود.

7.بهترین سیستم های تلفنی: Microsoft Teams Phone

دلایل خرید

  • یکپارچه سازی با مایکروسافت 365
  • عملکرد قوی موبایل و دسکتاپ
  • با هر دستگاه ویندوز، iOS یا اندروید میتوانید تماس برقرار کنید

دلایل عدم خرید

  • محدودیت شرکت برای هر دو طرح رایگان و پولی

Microsoft Teams Phone به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که با هر دستگاه ویندوز، iOS یا اندروید در هر کجای دنیا تماس برقرار کنند و از خدمات ابری شرکت و کیفیت صدای خوب استفاده کنند.

اگر مشترکین قبلاً مایکروسافت 365 را خریداری کرده باشند، Microsoft Teams Phone بسیار مقرون به صرفه است. این تلفن شامل یک سیستم تلفنی مبتنی بر ابر با ویژگی های پیشرفته مانند انتقال تماس، اپراتور خودکار و صف تماس و پشتیبانی 24 ساعته مشتری است.

مشکل اصلی برای کاربران Microsoft Teams Phone این است که بسته به برنامه محدودیت مشارکت دارد. این محدودیت شامل 100 برای نسخه رایگان و 300 برای اشتراک های نرمال است. با این وجود Microsoft Teams Phone برای کسب‌وکارهایی که قبلاً از مایکروسافت 365 استفاده میکردند، ارزش زیادی دارد.

کدام سیستم تلفنی تجاری برای شما بهترین گزینه است؟

برای انتخاب یک سیستم تلفنی ابتدا نیازهای واقعی خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال شخصی که صرفاً می‌خواهد با تعداد معدودی از افراد به‌صورت گاه به گاه صحبت کند، ممکن است گزینه ارزان‌تر برای او اقتصادی تر باشد و در عین حال همه ابزارهای لازم را فراهم کند. با این حال اگر قصد دارید از یک سیستم تلفنی تجاری برای اهداف حرفه ای یا تجاری استفاده کنید، به خصوص اگر با تعداد زیادی از افراد و به طور منظم در ارتباط هستید گزینه هایی با ابزارهای پیشرفته تر را در نظر بگیرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس