نحوه نوشتن Cover Letter با استفاده از ChatGPT

61
0
نحوه نوشتن Cover Letter با استفاده از ChatGPT

آیا برای نوشتن نامه حمایتی مشکل دارید؟ اجازه دهید ChatGPT شما را در این فرآیند راهنمایی کند و به شما در ایجاد یک نامه برجسته کمک کند. نحوه نوشتن Cover Letter با استفاده از ChatGPT را در ادامه بخوانید.

به نظر می‌رسد هوش مصنوعی جدیدترین کلمه کلیدی است و ChatGPT در اخبار منتشر شده است زیرا تعداد فزاینده‌ای از مردم در حال یادگیری در مورد این پلتفرم و بررسی مزایای آن هستند. اگر برای کنار هم قرار دادن افکار خود تلاش می کنید، ایده داشتن بستری برای ایجاد یک سند منسجم مانند یک موهبت الهی به نظر می رسد.

اگر شک دارید، ممکن است تعجب کنید که این پلتفرم چقدر خوب کار می کند و آیا استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به شما در جستجوی شغل اشکالی دارد یا خیر. این پلتفرم ممکن است در وقت شما صرفه جویی کند، اما ممکن است بخواهید لمس خود را به هر سندی که برای متمایز شدن ایجاد شده است اضافه کنید.

معرفی کامل ChatGPT (چت‌بات) را هم بخوانید.

1. اکانت ChatGPT خود را ایجاد کنید

اگر از قبل اکانت کاربری ندارید، راه‌اندازی اکانت ChatGPT ساده است. به سایت chat.openai.com بروید و پیامی برای باز کردن اکانت کاربری خود یا ثبت نام خواهید دید. می‌توانید با هر ایمیلی یک اکانت کاربری جدید ایجاد کنید یا آن را به یک اکانت Gmail موجود متصل کنید.

باید تلفن همراه خود را ببندید، زیرا برای تأیید ثبت نام، یک کد شش رقمی از طریق پیامک به تلفن شما ارسال می شود. هنگامی که ثبت نام خود را تأیید کردید، برای شروع آماده هستید.

2. خود را با ChatGPT معرفی کنید

قبل از اینکه ChatGPT بتواند یک نامه پوششی برای شما بنویسد، باید خود را به پلتفرم معرفی کنید تا بداند برای چه کسی می نویسد. شما باید معرفی خود را طوری پرورش دهید که گویی خود را در یک مصاحبه شغلی معرفی می کنید.

تنها تفاوت در این مقدمه این است که پلتفرم رزومه شما را ندیده است، بنابراین باید اطلاعاتی در مورد تحصیلات و تجربه کاری خود به اشتراک بگذارید. معرفی شما به هوش مصنوعی کمک می کند تا شما، تجربیات کاری گذشته و حوزه تخصصی شما را بشناسد.

مدرسه ای که از آن فارغ التحصیل شده اید و مدرکی که کسب کرده اید را به اشتراک بگذارید. مشاغل مختلف و تجربه کاری خود را نیز درج کنید. اگر دستاوردها یا گواهینامه های خاصی دارید که به دست آورده اید، می توانید آن ها را نیز اضافه کنید. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد تجربه کاری، مهارت ها و دستاوردهای خود ارائه دهید، هوش مصنوعی بهتر می تواند یک نامه پوششی چشمگیر ایجاد کند.

هنگامی که معرفی خود را ارسال کردید، ChatGPT در مورد معرفی شما نظر می دهد و چند کلمه تشویق کننده به شما پیشنهاد می کند. اگر این پلتفرم هنوز برای شما جدید است، ممکن است از خود بپرسید ChatGPT چیست و با هوش مصنوعی مولد چه کاری می توانید انجام دهید؟

در اینجا یک نمونه مقدمه آمده است:

در اینجا پاسخ ChatGPT آمده است:

3. شرح شغل را ارسال کنید

هنگامی که مقدمه خود را کامل کردید و ChatGPT اطلاعات بیشتری در مورد شما داشت، می توانید از پلتفرم بخواهید که بر اساس شرح شغل ارسالی شما یک نامه پوششی بنویسد. ارائه ملزومات، وظایف و مسئولیت‌های پلتفرم به هوش مصنوعی کمک می‌کند تا بفهمد چه چیزی باید در نامه پوششی گنجانده شود.

به یاد داشته باشید، کلید یک جلد نامه موثر، سفارشی کردن آن با شغلی است که برای آن درخواست می کنید. اگر برای چندین شغل درخواست می دهید، می توانید شرح شغلی را برای هر شغلی که درخواست می کنید ارسال کنید.

این پلتفرم رایگان است، بنابراین نیازی به محدود کردن خود در هنگام درخواست شغل نیست. اگر نویسنده ای هستید که نگران معنای این پلتفرم جدید برای آینده شغلی خود هستید، ممکن است علاقه مند به یادگیری برخی از دلایلی باشید که چرا ChatGPT شغل نویسندگی شما را قبول نمی کند.

4. از ChatGPT بخواهید تا Cover Letter شما را بنویسد

هنگامی که شرح شغل را ارسال کردید، گام بعدی این است که یک نامه پوششی درخواست کنید. ممکن است متوجه شوید که این پلتفرم صلاحیت‌های شما را تقویت می‌کند تا به افزایش شانس شما برای گرفتن شغل کمک کند. به عنوان مثال، نامه پوششی برای نویسنده شدن در WorldAtlas در مورد مدرک لیسانس جغرافیا صحبت می کند که در مقدمه ذکر نشده است:

می‌توانید از پلتفرم بخواهید که نسخه‌های مختلف نامه پوششی ایجاد کند تا بر مهارت‌ها یا تجربیات دیگر تمرکز کند. به عنوان مثال، در اینجا یکی از تمرکز بر مهارت های نوشتن وجود دارد:

و در اینجا یک جلد نامه دیگر است که بر مهارت های نرم تمرکز دارد. توجه داشته باشید که هیچ اشاره ای به مدرک در این نامه ارائه نشده است:

می توانید از هوش مصنوعی بخواهید که نامه های پوششی با تمرکزهای مختلف ایجاد کند و ببینید کدام یک به عنوان پایه و اساس بهتری برای نامه ای که ارسال می کنید کار می کند. ممکن است بخواهید بر اساس دانش خود از فرهنگ شرکت یا موقعیت، روی چیزی خاص تمرکز کنید.

اگر نسخه اول نامه خود را دوست ندارید، همیشه می توانید از هوش مصنوعی بخواهید که پاسخ شما را بازسازی کند. همچنین می توانید از هوش مصنوعی بخواهید که یک نامه پوششی با هر تاکیدی که می خواهید ایجاد کند.

ممکن است بخواهید نسخه‌های مختلف را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب‌تر است. اگر می‌خواهید درباره قابلیت‌های این پلتفرم و نحوه ایجاد نوتیفیکیشن‌های مناسب بیشتر بدانید، ممکن است به یادگیری روش‌هایی برای یادگیری نحوه نوشتن نوتیفیکیشن‌های موثر ChatGPT برای بهترین پاسخ‌های هوش مصنوعی علاقه‌مند باشید.

5. Cover Letter ایجاد شده را تصحیح و مرور کنید

هنگامی که هوش مصنوعی نامه های پوششی شما را تولید کرد، می خواهید آنها را برای بررسی اشتباه (مدرک جغرافیایی) یا اشتباه بررسی کنید. قبل از ارسال هر چیزی، می خواهید نامه ها را تصحیح کنید.

ChatGPT در صفحه اصلی خود به شما هشدار می دهد که ممکن است اطلاعات نادرستی ایجاد کند، بنابراین باید قبل از ارسال نامه پوششی که در این پلتفرم ایجاد شده است، دقت لازم را انجام دهید. این مهم است زیرا این پلتفرم اذعان می کند که گاهی اوقات محتوای مضر یا مغرضانه تولید می کند.

بهترین کار این است که نامه‌هایی را که هوش مصنوعی تولید می‌کند به عنوان مبنای نامه‌ای که ارسال می‌کنید در نظر بگیرید. می‌توانید هر چیزی را که هوش مصنوعی از قلم انداخته است اضافه کنید یا روی مناطقی که فکر می‌کنید کارفرما باید متوجه شود، تأکید کنید. ChatGPT برخی از مهم‌ترین عناصر آگهی شغلی را بیرون می‌کشد و سعی می‌کند هدف پشت پست را درک کند. این پلتفرم می تواند نامه های پوششی ایجاد کند که به طرز ماهرانه ای فرهنگ شرکت توصیف شده در آگهی استخدام را برجسته کند.

نامه پوششی ایجاد شده توسط ChatGPT می تواند به شما کمک کند تا بر آنچه برای شرکتی که برای پر کردن موقعیت استخدام می کند، ضروری است تمرکز کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی می تواند شروعی عالی برای پوشش نامه شما به شما بدهد. با این حال، هنوز هم عمومی خواهد بود.

قبل از ارسال درخواست، باید برخی از اطلاعات شخصی خود و آنچه شما را از سایر متقاضیان متمایز می کند، وارد کنید. اگر از استفاده از این پلتفرم لذت می برید، ممکن است علاقه مند باشید در مورد افزونه های شگفت انگیز ChatGPT Chrome برای اعلان ها و پاسخ های هوش مصنوعی بهتر در مرورگرها بیاموزید.

هوشمندانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر

ChatGPT پلتفرمی است که به شما امکان می دهد هوشمندانه تر کار کنید، نه سخت تر. می توانید اسناد را با استفاده از هوش مصنوعی تولید کنید و آنها را به عنوان پایه پروژه هایی که باید تکمیل کنید قرار دهید.

چه در حال نوشتن یک نامه پوششی یا یک رزومه باشید، هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا آنها را به طور موثرتری ایجاد کنید. مدارک کامل نخواهند بود، اما می‌توانید در صورت لزوم تغییرات و اصلاحات را اعمال کنید و مطمئن باشید که پلتفرم عناصر مهمی را که کارفرما می‌خواهد ببیند، لمس کرده است، زیرا هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند تا روی پرداختن به نکات در شرح شغل تمرکز کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس