نقد و بررسی انیمه رون کامونوهاشی: کارآگاه دیوانه

206
0
نقد و بررسی انیمه رون کامونوهاشی: کارآگاه دیوانه

انیمه kamonohashi ron no kindan surui یک داستان پلیسی و معمایی است که داستان بسیار زیبای دو کارآگاه با شخصیت‌هایی متفاوت را روایت می‌کند. در این مطلب به نقد و بررسی انیمه رون کامونوهاشی: کارآگاه دیوانه می پردازیم.

نقد و بررسی انیمه رون کامونوهاشی: کارآگاه دیوانه

داستان انیمه کارآگاه دیوانه از آن‌جایی آغاز می‌شود که قتل‌های سریالی در شهر مدام در حال رخ دادن هستند. نیروی پلیس نیز نمی‌تواند این معمای پیچیده را حل کند. در این بین، توتومارو ایشیکی (Totomaru Isshiki) یکی از پلیس‌های بخش یک اداره بخاطر عدم توانایی در حل کردن پرونده‌های پیشینش در شرف اخراج شدن است. تا این که یکی از پلیس‌های کارکشته و قدیمی اداره به او پیشنهاد می‌دهد برای حل پرونده قتل‌های سریالی و همچنین جلوگیری از اخراج شدنش از کارآگاهی به نام رون کومونوهاشی (Ron Kamonohashi) کمک بگیرد.

توتومارو نیز قبول می‌کند و به آدرسی که او داده است می‌رود. در کمال تعجب می‌بیند که کارآگاهی که همکارش از او به عنوان یک کارآگاه باهوش و کارکشته یاد کرده بود، درواقع یک فرد تنبل و ژولیده بود. به طوری که تمام خانه‌اش را بالش و تشک پهن کرده تا هر زمان که دوست دارد، بخوابد.
ظاهر ژولیده و تنبلی بیش از حد کومونوهاشی، توتومارو را ناامید می‌کند. اما وقتی با تحلیل‌های بسیار زیرکانه توتومارو روبرو می‌شود، می‌فهمد که او همان‌ کسی که می‌تواند معما را حل کند. توتومارو با اصرار زیاد او را راضی به حل پرونده می‌کند. کومونوهاشی نیز می‌پذیرد، اما به توتومارو هشدار می‌دهد که از بیماری خاصی رنج می‌برد و باید مراقب او باشد.

بدین ترتیب، داستان این دو کارآگاه با هم شروع می‌شود. یکی از آن‌ها ساده‌لوح و مهربان است و دیگری زیرک و بی‌رحم، باید دید این دو چگونه پرونده‌های مختلف جنایی را حل و فصل می‌کنند. برای پی بردن به این موضوع در دانلود انیمه kamonohashi ron no kindan surui شتاب کنید و به دنیای جرم و جنایت پا بگذارید.

4.2/5 - (5 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس